February 22, 2010

Ikea..

balik dari umah kazen aku tue, ktorang p singgah IKEA.. hihihi..

nie aku yang mokak2 nk p IKEA.. nk carik barang utk umah lar.. langsir kat bilik takde lagik.. kang sedap je orang dpn umah skodeng.. sib bek lum ada org masuk lagik.. hahahhaa..

msuk2 je dlm IKEA tue da mmg terpampang area dapur kan.. laju je lar akak aku menengok kitchen cabinet.. tak hbis survey lagik..

dia da cakp awal2 ngan BIL aku, kithcen cabinet utk umah baru t dia nk wane merah..

tue yang asal nmpak kitchen cabinet wane merah, laju je dia panggil husband dia.. hehehe.. rasanya mcm harga dlm nie murah skit lar dari yang ktorang g survey kat Plaza Perabot hari tue.. tapi tak tau lar kot material yang nie tak sama kualiti ngan kat kedai tue kan.. =)

yang nie pn cantik gak.. tapi tak g jengah pn.. lalu je kat sebelah.. hahahhaa..


hah, pilih lar nk meja mcm mane pnye rupa yer.. =p

suka tengok lampu yang bentuk bunga2 tue.. comelllll jerk.. tingin nk pasang kat bilik nnti.. hihihi..

punya lar pusing 1 Ikea nie, sudahnya aku beli alas kaki wane pink utk bilik je.. ibu aku lak amek set senduk dia..

yang langsir dlm IKEA mahal nk mmpus.. hahahha.. aku beli kat brands outlet jer.. pink color jugak.. sib bek ada sale.. so jimattttt..

=p

2 comments:

sWeEtDaRLinG said...

10x pergi ikea pun, kitchen yang merah tu thatapp menjadi pojaan hatiku... hehehe

yaTy ♥ said...

heheh..
mmg yang merah tue cantik..
berkilauuu jerk..
=)