February 6, 2010

Cool Blog!

cool blog?? blog sapekah yang cool?? hehehe..

takde kena mengena ngan blog sape2 pn..

nie lar cool blog sebenarnya.. huhuhu..

korang penah cuba tak?? sedappppp sgttttt..

time kat subang parade ari tue, aku asik nmpk je org beli cool blog nie.. actually kalo g tesco kat umah jb, mmg selalu beli pn.. tapi kat sini tak penah beli lagik.. so bila duduk makan kat dlm roti boy tue, memang asik nampak org minum cool blog nie..

laju je lar aku g ronda2 nk carik kat celah mana cool blog nie.. bertentang ngan BR je pn..

sib bek jmpe.. =p

mcm2 boleh pilih kat sini.. n harga nye pn tak lar terlalu mahal.. just nice lar harganya.. and aku lagik suka kalo pearlll kat dlm tue banyak..

slalu mmg aku mintak extra pearl.. hihihi..

pilihan aku tetiap kali beli mmg chocolate.. aku tak penah try lagik yang len2..

dpat kunyah pearl dia yang kenyal2 tue lagik syorgaaaaaaa...

=)

No comments: