February 9, 2010

Chicken King Bangi

last week, ari ape tah.. tak ingt da.. heheh.. ktorang bertiga g lunch kat Bangi.. dlm kol 12.45 ktorang da gerak da.. kuar awl skit, t tkut msuk lmbt lak.. kali nie kak jee bwk g Chicken King kat Bangi..

tapikan, area kedai nie mcm tersorok skit.. sbb dia tak betul2 menghadap jalan laluan kereta tue.. dia menghadap belakang.. sape2 yang slalu pegi area nie tau lar kot.. aku pn baru 1st time jejak kaki kat area nie.. hihihi..

nie area persekitaran kat dlm CK nie.. not bad lar.. selesa.. time ktorang masuk kat dlm nie, xda pelanggan lain pn.. mula lar dtg idea giler nk conquer sorang satu meja.. gile hape kan.. hahahha..

so kat sini lebih kepada western pnye food lar.. tapi dlm pada yang western tue pn, still ada yang boleh add nasi.. so sape2 yang mmg tak boleh kalo tak makan nasik, boleh lar pilih set yang skali ngan nasi..

kak jee yang konon2 nk promote makanan tue kan, skali background paper tue pnye warna lebih kurang ngan baju dia.. terus dia bengang ngan aku.. hahahha..

relax kak jee ek.. relax.. =p

kak jee & kak wati amek jus epal yang besar.. 1 je, diorang share ber2..

hamik ko.. skali smpai bapak gabak pnye gelas.. gelas tue da tinggi satu hal lar kan, nie siap gemukkkk skali.. minum lar korang smpai kenyang yerk..

nie yang aku pilih.. tembikai sudahhh.. mls nk pilih air lain.. =)

beza giler kan air diorang ngan air aku.. terasa kerdil diri aku..

**tetiba jer..**

hahahahah...

nie yang aku pilih.. sizzling beef steak.. sodaaaappppp!! time dia smpai nie pn, dia pnye kuah tue still mcm menggelegak lagik.. so kuar lar bunyi berdecit-decit.. terus teruja nk makan..

terliur tak?? hahahhah...

=)

No comments: