February 8, 2010

makan2 di Cyberjaya!

ari isnin last week, kan cuti hari wilayah.. so aku stay kat umah my sis lagik.. then around kol 7 lebih cmtu, kak ina call my sis ajak lepak2..

discuss pnye discuss diorang decide nk g restoran saba'..

yeahhhhhh!! bagus2.. tak yah lar aku terhegeh2 nk nek komuter sume.. sah2 BIL n akak aku kena antar aku blik putrajaya.. da sekangkang kera je dari cyberjaya tue kan.. hahahaha..

=)

kol 8 ktorang terus g pick up kak ina n husband dia.. then terus lar pegi ke cyberjaya..

sib bek kali nie smpai kat sini tak ramai sangt org.. msuk nie, da 3 kali lar aku g makan kat restoran saba' nie.. =p

menu ktorang mlm tue yang lite2 jer.. takde amek nasik pn mcm yang dulu.. so kali nie amek roti jer.. tapi dia pnye side dish ktorang amek dua jenis..

yang nie aku tak ingt ape ke benda nama nya.. tapi dlm tue ada ayam lar.. nie makan ngan roti tadi.. yang ayam nie tak brapa nk kick sgt lar.. ktorang amek ayam nie pn utk akak aku jerk.. ktorang rasa skit2..

yang nie mmg ktorang berempat bedal smpai licin.. akak aku dpt amek rasa skittttt jerrr.. yang nie plak kambing... mmg sodappppppp!!

letak jer yang kambing mmg laju je ktorang serbu.. tengok je lar tue, aku nk amek gmbar pn ada tangan yang menyelit sama.. hahahaha..

dpt plak roti dia yang tadi tue panas2 kan.. mmg lar sedap kna ngap!

aku, akak aku n kak ina, ktorang amek air limau.. tapi kan, limau dia bukan mcm limau biasa tau.. dia mcm ada letak something kat dlm tue.. so mmg sedap.. masam2 je rasanya.. tapi aku lupa lar nk snap pic air limau tue..

hihihi..

BIL aku n husband kak ina lak amek air teh pudina.. diorang amek yang small.. so set dia dia letak air teh pudina tue dlm teko kecik, then dia bagi small cup 3 biji..

dpt lar aku merasa air teh pudina nie.. sedapppp!! bila minum cm rasa berangin jer.. leh try lagik next time.. hehehe..

da settle makan n borak2 sume, around kol 11 cm tue ktorang terus gerak balik.. aku smpai umah je mmg terus kebabooommm!!

nak2 tinggal sorang je kan.. laju je lar aku pejam mata..

hihihi.. =p

No comments: