February 6, 2010

ke Klinik Kesihatan Shah Alam

hari isnin last week, around kol 8 lebih mcm tue ktorang da gerak ke klinik kesihatan shah alam.. kat seksyen 7 sana.. akak aku nk bukak buku pregnancy kat klinik gomen.. in case pape hal nnti senang kan..

means dia wat check up kat klinik kesihatan n kat klinik swasta pn dia wat jugak.. skang pn da 6 bulan lebih.. x lama je pn lagik nk meletopp.. hehhee..

BIL turun kan ktorang ber2 kat tepi tue smentara dia p carik parking.. gila byk keta pagi tue.. huhu..

ktorang msuk kat klinik kesihatan tue, terus pegi kat kaunter pendaftaran utk amek no giliran, tapi sbb akak aku nk bukak buku pregnancy, so nurse kat kaunter tue suh dia pegi kat kaunter ibu dan anak nie terus..

q kat kaunter nie tak panjang pn, then bila da turn akak aku, nurse tue suh dia tinggalkan IC dlu, nnti dia panggil nama..

ramai gila ibu n anak2 diorang kat bahagian nie.. majoriti yg dtg anak sume kecik2 lagik.. mesti ada wat check up ape2 lar tue..

bila nama akak aku da kena panggil tue, cm biasa lar nurse tue tnye sume2, n set tarikh 8 februari which is monday nie utk akak aku pnye appointment ngan doc.. so kat klinik nie tak lama sgt pn lar ktorang pegi..

da settle kat klinik nie, terus ktorang g bekfast..

mak buyong tue da bising lapar.. huhuhu..

=p

No comments: