February 10, 2010

makan bersama kawan2 ku.. =)

last week, lepas da angkut barang2 aku bwk g umah baru, ktorang terus g makan.. disebabkan time angkut barang tue guna kete lis & bet, so g makan nie pn gerak 2 kete.. ktorang follow kete bet.. dia yang tau tmpt nk g makan..

ktorang g makan kat sini..

D' Dusun Pinggiran Putra.. ko jalan nk g sini menakutkan aku ngan lis okeh.. ktorang kat dlm keta da cuak da..

eh2.. mak cik nie nk bwk kita g mane wei..

ntah.. menakutkan je jalan dia.. siap lalu jalan batu2 nie hah, msuk bwh jambatan sume..

tue la psal.. kg aku pn da guna jalan tar weii..


**mak cik sorang nie smpt nk bandingkan ngan kg dia.. hampeh je tau..**

sib bek ko pmpn bet, kalo ko llaki, sure aku ngan lis da patah balik umah terus.. ktorang rela g makan kat mamak.. hahhahah..

environment tmpt nie not bad okeh.. kat sebelah tue ada kolam utk orang memancing.. kolam nye pn leh tahan besar.. so kalo ko rajin, g la memancing dlu, then suh org kedai nie masak terus.. jimat da kat situ..

ada jugak tmpt karaoke.. tpi time ktorang g nie xda karaoke nye.. aku tak sure hari ape yang ada karaoke..

ktorang tak duduk kat dlam.. duk kat luar jer.. leh dpt fresh air.. syoookkkk.. plak tue leh nmpak ikan berenang2 kan.. layannnn je lar.. hihihi..

mlm tue ktorang order ini jer..

my bihun hong kong..

rasa dia okeh.. tapi tak brape sgt lar.. sbb luar tue dia bungkus bihun tue mcm wat nasi pataya tue.. aku tak suka mcm nie.. aku suka kalo bihun tue dia rendam dlm telur then dia gorengggg.. baru cm rangup n garing.. hihih..

banyak songeh okeh aku.. hahahha..

lis order nasi goreng kg.. lis ckp tak best sgttt.. tak brape pedas..

bet ngan mee goreng mamak dia.. eh.. silap2, dia minum AIR BARLI JERRRKKKK!!

banyak lar ko pnye minummm jerkkk kan.. hahahha..

last skali ada keropok lekor.. sdp okeh.. dpat plak mmg baru lepas goreng kan.. yummyyyyy!!

ktorang bertiga minum barli sajer..

da settle makan terus balik umah.. pastu terus kebabooommm!!

=)

2 comments:

Anonymous said...

kuang asam ko yati....ni kalau din ade blog nie..hahha....gilakk rrr..pengsan weih nk pusing ayat balik..hahahahah...akhir kate..ko yg sengal..hehe

yaTy ♥ said...

hahhahaa...
ilek ar beb..
nk cover lar konon ko tak makan kan..
muahahahhaa..