February 5, 2010

Jalan2 di Subang Parade!

hari sabtu ari tue, lepas da selesai test komputer, trus blik umah.. then tolong2 mak buyong kat umah tue masak plak.. ktorang wat sup ayam sajork.. da siap msak terus makan.. owh lupa lak, skali ngan smbal ikan bilis mak mertua akak aku wat.. dia kirim kat BIL aku time BIL aku outstation ke n9 minggu tue..

lepas da kenyang, lepak2 kat umah layan tv.. then da petang skit ktorang siap2 nk kluar.. akak aku nk g survey barang2 utk baby dia..

sebelum decide nk g mane tue, g singgah ofis BIL aku dlu kat subang..

3 biji BMW termasuk kancil akak aku.. hahahhaa.. amek ko.. parking btul2 dpn pintu nk msuk ofis BIL aku.. sib bek bukan hari bekerja kan..

hari sabtu ari tue hujan lebat gegila kan.. =)

dari sini ktorang terus pegi Subang Parade jer.. lagi pn da mmg sebelah ngan ofis BIL aku kan.. tak yah susah2 nk pikir nk g survey kat mane2 lagik.. sebelah ofis sudahhh!!

first yang ktorang g survey is stroller baby.. abis segala shop yg ada jual stroller ktorang singgah tengok..

yang nie mclaren tak silap aku..

yang nie tak ingat brand ape.. heheh..

yang nie plak peg perego

yang peg perego nie pn not bad gak.. dlm stroller tue sumbah skali ngan car seat.. tapi the price len2.. bukan 1 price termsuk ngan car seat tue.. stroller harga lain, car seat harga lain..

yang nie plak mclaren xlr

cantik kan yang merah nie.. tapi harga dia.. mak aihhhh.. 4 ribu lebih tak silap aku.. tapi mmg sesuai pn lar harga dia mcm tue.. sebab...

dia boleh letak 2 baby skali gus.. kat atas ada satu.. bwh ada satu..

sape2 yang ada anak kembar molek lar sgt kalo beli yang nie.. jimat space pn ye jugak.. slalu kalo utk yang kembar kan stroller nye kiri ngan kanan kan.. cantum ke tepi.. nie lain dari yang lain skit.. tapi kesian lar sape yang duk kat bwh.. tak nampak pape pn.. huhuhuhu..

pic credit to google

akak aku suka ngan mclaren mx3 nie.. tapi yang nie lum ada kat pasaran M'sia lagik.. kat singapore da ada.. tapi minah tue cerewet.. dia nk ape2 mmg dia kena tengok sendiri.. kalo dia puas hati baru lar dia nk beli..

aku rasa ada nnti dia ajak BIL aku p msuk Singapore if blik JB nnti.. nasib lar yerk.. hahhaha..

=)


play pan merah nie pn cantikkkk.. besar pn boleh tahan lar jugak.. tak ingat lar brape harga dia.. kalo tak silap RM600++ kot.. yang nie ktorang tengok kat MotherCare..

pastu terus g carik baju bby plak.. memula g kat reject shop then terus g ape ek nama shop tue.. lupa ingatan da.. tapi harga baju bby mmg murah2 gilooooooo.. ngah sale..

akak aku rembat 3 pasang jerk.. 2 helai yang RM7, sehelai yang RM9.. mmg cunnnnn baju nya..

lambat lar pulak bby nye nk kuar.. den da tak sabor da nie nk gomol2 baby..

hihihi.. =p

2 comments:

zac zirwan said...

aku pon dok carik pezen utk baby kakakku..anak buahku yg ptama tu..heee sonok tol de anak buah ni..bley buli2..=P

yaTy ♥ said...

da bersalin eh kakak zac tue??
sila carik ye hadiah utk anak sedara baru itu..
lari betul tujuan zac ada ank sedara nie..
sila buli yang lembut2 je yer..
hahahaha..
=)