February 21, 2010

♥ M.U =)

kalo da die hard fan MU tue DHF gak lar kan.. hehhee..


pnye gigih lar dia berdua nk menampal sticker MU nie.. jmpe hok yang gabak nie pn time p tesco.. memula da pilih da sticker yang kecik utk tmpl kat cermin depan kereta..

skali time nk byr tue, baru perasan ad yang besar pnye kan.. laju je lar BIL aku suh tukar..


nie masa ngah dok menampal sticker nie be4 ktorang gerak g umah my kazen.. smbil dok panaskan enjin dlu, smbil tue lar dia berdua menampal..

aku diri kat luar bg arahan jer.. kiri skit.. kanan sikit.. atas sikit.. bawah skit.. hahahha.. bukan slalu jadi bos kan.. =p

talking about MU nie kan.. aku dlu masa sek menengah form 2 kalo tak silap aku, mmg aku DHF MU gak.. semua nama pemain dia aku hapal.. jgn kata nma je.. siap ngan nombor jersey n diorang pnye position pn aku ingt gak..

setiap kali diorang jual or beli pemain pn aku ingt gak yang baru2 nie datg dari kelab mane.. yang lama plak g kelab mana.. yang wat aku minat ngan MU dulu of coz lar sbb my lalink sayang tue kan.. sape lagik kalo bukan DAVID ROBERT JOSEPH BECKHAM.. nama glamour DAVID BECKHAM.. hihihi..

tapi kan.. lepas beckham da pindah kelab lain, aku terus tak amik tau pasal MU da.. kecik ati ngan MU.. hahahhaa.. ko sape kan nk kecik ati ngan MU plak.. lagik yang wat aku mmg tak peduli pasal MU sejak ada Christiano Ronaldo.. mmg aku berbulu habis lar ngan mamat nie.. skang nie bila dia da takde, baru lar aku jinak2 ayam smula ngan MU.. hahahaha..

eh, beckham alwayz in my heart yerkkk..

♥ ♥ ♥

No comments: