February 23, 2010

Basah Kuyupppp!!

last week, ari ape tah.. aku tak ingat da.. tapi adalah petang yang aku balik keje tue.. aku balik dlm keadaan basah kuyuuuupppppppp!! hahahahah..

cite nye mcm nie..

aku mmg slalu blik pas bos aku da gerak blik lar.. so satu hari tue, kol 5.20pm camtu bos aku da blik.. aku pn prung prang prung prang kemas meja.. dlm 5.30pm camtu terus kuar..

sblm kuar dari ofis tue, siap jengah2 kat tingkap kot2 kalo da mendung leh sauk payung skali kan.. tapi time jengah2 tue cerah baikkkkk jer.. aku pn takde lar sauk payung..

umah yang baru pindah nie mmg susah skit nk dpt bus.. ada time2 dia.. aku pn takde lar hapal kol bpe yang dia lalu kat tmpt tunggu bus tue.. men tunggu jer.. ada bus t naik lar, kalo takde kena lar tunggu smpai ada..

skali kan, dlm kol 5.50pm cmtue, cuaca cm da berangin2 da.. daun2 kering da terbang2 da.. pastu nmpak plak kat area masjid n Parcel A sana mmg da gelapp mendungggg baikkk punya kan.. dalam ati aku 'cepat lar bus smpai sblm hujan.. kalo hujan pn jgn lar hujan side sini skali..'

tak lama pn.. kol 6pm cmtu da renyai2 dah.. huhuhu.. jap lagik nye terus lebatttt.. yeahhhhhhhh!!! mandi hujan di bwah pokok smbil menunggu bus yang tak kunjung tiba gak... =p

yeeeeee.. mmg lencun habis.. takde skit pn kat baju aku yang keringggg.. hihihi..

sib bek tak lama pastu bus utk area umah aku tue lalu.. leh pak cik bus tue gelak kan aku.. pastu siap cakap 'alahai.. da basah da kena hujan..'

aku gelak je.. smbil jwb 'pak cik lar nie lalu lmbt..' hahahhah..

2 comments:

sWeEtDaRLinG said...

aiseyyy.... jarang tu...!

takde bustop ke kat sini, awat tunggu bawah pokok, bahaya tauu!

yaTy ♥ said...

lengan je yang jarang kak..
yang part badan ada lining..
situ mmg xda bus stop..
nk patah blik ofis amek payung pn da jauh..
mmg bahaya pn.. kot2 tumbang ke kan..
tapi da mmg pokok je yang tinggal utk berteduh..
=)