February 5, 2010

Roti Boy + McD :)

lepas da settle beli baju baby tue, ktorang singgah kat Roti Boy plak..

akk aku nk makan roti tue.. so dia g beli 2 roti boy tue..

aku tak tau lar ape rasa roti nie.. sbb aku mmg tak boleh telan roti boy nie.. yang akak aku plak asik ckp sedap2.. ape yg sedap aku tak tau lar.. hehehe..

sementara akak aku tunggu org kedai tue panaskan smula roti yang dia nk tue, aku lari jap g McD.. sebelah menyebelah je ngan roti boy nie.. aku teringin twister fries.. =p

tapi takde lar aku beli fries jerk.. aku amek McChicken 1 set yang large.. tukar fries n tukar air.. as usual, aku kan pencinta milo.. semestinya lar aku tukar ke air milo.. heheh..

da tapau McD, aku g smula kat roti boy.. sudahnye duk melepak makan McD kat dlm Roti boy tue.. heheheh..

org kat roti boy tue takkan nk halau plak kan.. bukan ktorang takde beli roti dia pn.. huhuhu..

da settle makan, smpt lagik tapau roti yang dia da siap packing.. roti ape tah nama nya.. aku tak ingt.. tapau nk wat mkan kat tmpt belajar teori utk lesen tue..

=)

No comments: