February 25, 2010

Dinner wif my Gedixx Girls!

mlm hari isnin ari tue, aku kuar ngan kwn2 aku.. memasing lapor kan.. laju je lar nk kuar makan.. eh2.. ktorang kuar makan nek keter baru.. hihihi.. dpt gak merasa keter putih tue.. teettttt!!!

da kuar umah, dlm keter sume baru lar nk pikir2 nk makan kat mane kan.. aku mmg tak kisah pn.. follow jerk.. lagik pn ngah lapor sgt.. mmg tak mmpu nk pk nk g makan kat mane.. so diorang decide nk g Perantau sajer..

skali smpai dpn perantau leh plak tutup kan.. cehhh!! terus lar p tuju kedai lain.. nie ekin yang decide..mine!1248

kat sini lar ktorang g.. Caiyo Bistro.. perghhhh mmg malap gila tmpt dia.. lmpu sume ala2 nk romentik2.. trus rasa mcm nk tido.. hahahhaha…

sbb ktorang mmg lapar sgt.. pagi tue pn aku mkn roti ngan milo jer.. lunch mmg tak amek.. tetbe terus laparrr yang amat kan.. jadinye ktorang ber3 mmg order nasi.. =pmine!1250gedix pertama.. hahhaha.. ekin dengan tembikai laici dia.. =p

mine!1252 gedixx ke2 ngan ke3.. maniey n aku.. hahahha.. suka hati aku je kan panggil org gedixx.. eh, takpe pn.. ktorang mmg gedixx pn kalo da ber3.. hahhaha… =)mine!1254 nie nasi goreng kg aku.. aku mintak smbal belacan kan.. skali kau dia bagi aku smbal belacan satu mangkuk.. aik, mrah ke bang??mine!1255nasi goreng cili padi nie ekin punya..  mine!1256

nie plak nasi goreng maniey… masing2 ada gak yg amek telur mata & telur dadar.. tapikan aku dpt telur dadar yang masin skitttt.. ekin pnye elok jer..

last skali msing2 makan tak habis.. aku pnye half pn tak smpai kot yang aku makan.. dok korek2 carik udang ker sotong ker. ape2 isi yang ada dlm tue.. hahhaaha..

eh, sape sangka kan.. dlu2 time study aku ngan marniey 1 bilik.. ekin wpun bilik lain2 ktorang tetap lepak sama2.. g class sama2.. mkan sama2.. mane2 pn mmg ktorang pegi 1 geng.. n skang nie dok serumah plak.. lagik 3 org da kawin.. coming soon sorang nie lagik menyusul.. tinggal 3 dara pingitan je dlm geng ktorang nnti.. hihihi..

harap sngt relationship ktorang nie kekal smpai bila.. =)

eh2.. chop2!! aku wat entry nie guna WLW… best gak guna nie ek.. hihih.. neway thanx to kak sweetdarling untuk tutorial about WLW.. aku jmpe entry tue pn dari blog kak mya.. thanx kak!

2 comments:

::Em Hej:: said...

yeahh..friends forever :)

yaTy ♥ said...

huhuhu..
yup2..
frenz 4ever!!
=)