February 10, 2010

Zen to Tooth Fairy with Ayu The Sun!

last friday semestinya hari yang ditunggu2 sgt..

sbab ape?? sebab aku ada date ngan someone.. hahahah.. date katanya..

date ngan kak ayu.. =) ktorang g tgk movie kat MV..

plan nie pn dalm 2 hari sebelumnya je yer.. alang2 da mmg every Jumaat aku blik umah my sis kan, so bila kak ayu set ari Jumaat aku go on jer.. =)

Kak Ayu wat booking, so aku smpai MV aku g collect ticket dlu.. coz kak ayu ngah tawaf parking.. hahahha..

da amek ticket ktorang g mkan kat Zen, nie kak ayu yang pilih.. aku follow jer.. lagik pn da dekat ngan GSC kan.. pas makan t boleh zas zas msuk panggung.. =)

1st time tgk hp lip lap lip lap kak ayu.. hihih.. tue kan hasil kreativiti Both D..


nie pilihan kak ayu.. crispy chicken salad n air ape ek..

**kak ayu.. let me know air ape nie.. hihihi.. lupa larh.. =)**


and i had this.. fish n chips with jus epal kasturi..

sodappppppp.. masyammmmmm2!! mmg kena lar ngan tekak aku.. =p

punya leka kat sini kan, ktorang msuk dlm panggung tu pn lmbt skit.. msuk2 je da start da movie jer.. laju je lar carik tmpt duduk..

lupa lak, ktorang tengok Tooth Fairy!!

**pic credit to google**


movie nie sangat2 menarik & menghiburkan.. seriously, mmg besttt sgtttt!!

dari sebelum dia jadi tooth fairy smpai dia da settle task dia sbgai tooth fairy, byk sgt benda yang leh wat kita berfikir & belajar..

aku suka part bila dia bagitau budak pmpn tue yang dia adalah tooth fairy yang sebenarnya, then budak tue usap pipi dia smbil ckp 'i know'..

owh.. cute giler time tue!!

and of coz part yang dia da hbis task tue, mmg funny gila.. especially bila tnye pasal blog n facebook sume.. mmg aku ngan kak ayu gelak sungguh2 lar time nie.. siap pandang each other lagik.. cm terkena batang idong sendiri jerk.. hahahah..

mmg tak rugi lar tengok cite nie.. berbaloi baloi..

ramai gile okeh yang tgk movie hari tue.. nie sume crowd2 yang baru kuar dari pawagam.. terus packed kat area situ ngan org ramai.. padahal time aku smpai masa collect ticket tue boleh kira ngan jari je brape org yang beratur beli ticket.. hihihi..

pic together wajib lar ada kan.. kat tetengah org ramai tue gak ktorang bergambar.. fedulik larrr.. hihihi..

then terus bertukar arah.. kak ayu ke parking aku ke komuter.. terus lar blik umah my sis..

next time leh tengok together2 lagik..

=)

p/s : click here for kak ayu review!

4 comments:

lily lotus said...

best! lenkali nak ikut dating :D

yaTy ♥ said...

akak..
boleh2!!
len kali leh join..
lagik ramai lagik meriah..
=)

Amiha Ayu said...

next bila??
akak suka je..
every friday pun boleh!
(wah! over)
ahhahahahaaaaaa

lyn adalah jeeelleeesss...
:P

yaTy ♥ said...

kak ayu,
terus nk every friday kan..
girls nite kah??
hahahaha..

yeah.. i know, kak lyn jeles..
da baca komen dia kat blog kak ayu..
relax kak lyn ek..
tak mo jeles2..
=)