February 26, 2010

Kejakunan sekejap =)

halluuuu..!!

meh2.. nk jadi jakun japs.. hihihi..

masa nek bus nk balik jb tue.. aku da beli tiket kat petronas.. masa beli tiket tue kan kte leh pilih seat yang kita nk kan.. aku pn pilih lar seat yang duk sorang2.. coz kat skrin tue kuar jenis seat yang 2+1 pnye bus..

kat tiket dpt lar tmpt 7C.. so masa smpai pudu tue, tengok kat tmpt bus transnasional, dia tulis ke jb pnye trip bus da ada kat platform 9.. amek no bus, terus lar aku turun..

bila da jmpe bus nye, aku pn nek lar.. skali da nek tue aku mcm terkejut jap.. coz tmpt duduk dia bukan 2 + 1.. tapi 2+2.. alahai, nie yang tak best nie kalo dpt seat 2 orang.. aku pn carik lar no 7C aku tue.. tengok2 yang depan sume nya AB lar.. AC lar.. bila nk jmpe nombor 7 nye nie..

skali kan.. no 7C tue rupanya kat belakang2.. pastukan.. rupa2 nya.. kat area blakang baru ada seat yang 1 1.. hooreeeeeyyyyy.. dpt gak duk seat sorang2…

tapikan, yang wat aku jakun, sbb seat kat blakang yang duduk sorang2 tue ada 3 seat..mine!1257 hah, perasan tak tue.. yang kat belakang nie kan.. 1 row ada 3 seat utk sorang.. means kat kiri belah tingkap 1 seat, tengah2 1 seat, kat kanan tingkap 1 seat..

aku rasa nie bus yang latest kot design dia.. hahahha.. pepandai aku je..mine!1259 nie lar tmpt aku.. 7C.. sblh tingkap.. syokkkkkk!!!

=p

2 comments:

Emylin_Izlin said...

aiseh Yatie...

Kelakar la ko ni.hahaha.mesti kes tak pernah naik bas..hahhaha..dh lama la Bas design mcm tu...Tranasional jarang la mcm tu..Tp kalau Plusliner kan, mmg jenis mcm tu la...kiter leh ckp kat org tu nak single seat ke nak copule seat..:-)

yaTy ♥ said...

lin..
kalo yang bus biasa mmg slalu naik..
slalu nek yang bus seat 2 + 1 tue..
tapi yang peliknye bus nie, seat2 yang sorang2 kat belakang..
seat yang ber2 kat depan..
tue yang jakun japs..
hahah..