January 30, 2010

Jusco Cheras Selatan

projek utk lunch smalam menjadi.. heheheh..

kol 12 smlm terus turun g tmpt kak wati dlu.. then baru turun p parking.. terus gerak ke JJ Cheras Selatan..

smpai jugak akhirnya.. nie first time jejak kat JJ Cheras nie.. huhuhu..

besar lar jugak JJ nie.. so ktorang masuk dlm tue, p msuk Jusco dlu.. g tgk kasut.. hehehe..

tapi takde yang menarik minat aku.. jimat duitttttt.. hihihi..

pastu ktorang terus tuju ke Vincci.. tmpt feberatttt aku.. =)

dlm Vincci nie ada yang sale ada yang tak sale jugak..

layan je lar beberapa pics yang smpt aku snap dlm nie..

sale.. 20%

CNY da dekat kan.. so ada lar jugak koleksi kasut & handbag Vincci yang merah merah merah merah merah belaka.. =)

aku berkenan ngan handbag merah nie.. tapi pikir2 smula, tak yah la amek.. baru je beli handbag ari tue kan.. nk wat pe byk2.. hehhee..

kak jee berkenan ngan handbag nie.. not bad gak lar.. kalo dpt kat aku, mmg mcm2 aku sumbat kat dalam tue..

kat dlm Vincci nie, aku ada berkenan ngan 1 high heels..


nie lar yang aku berkenan.. ada 3 color.. cream, black & maroon..

yang wat aku geram lagik, ada 50% sale..

yang wat aku geram plak.. size 6 takde.. sodiiiihhhhhhh okeh.. baru nak melabur kat kasut.. :(

nk try lar carik kat Vincci Alamanda nnti.. tapi kalo da ada sale smpai 50% sure tinggal size yang kocik2 jerrrrr...

eh, btw kan.. aku tak brape berkenan lar kalo shopping kat JJ Cheras nie.. cm takde byk kedai yang aku berkenan nk singgah..

kalo yang best pn takat ada wayang je lar dlm nie.. yang lain2 sume biasa je..

=p

No comments: