January 25, 2010

Normal ke kalo gugur macam nie??

korang ada mslah ngan rmbut korang tak???

aku mmg bermasalah ngan rambut aku lar... tension da nie..

tiap kali mandi kalo shampoo mesti rambut gugurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... kalo shampoo selang sehari jwb nye mkin lama mkin botakkkkkkkkk lar aku.... hihihii..

cmne eh nk kurang kan rmbut gugur??

ker sbb rmbut aku nie panjang sangat, tue yang sng gugur??

its time for me to cut my hair lar jwb nye..

nk tengok tak byk mane rmbut aku gugur lepas aku shampoo ari tue???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

hah, byk nie.. normal ke kalo cmnie?? aku tak rasa normal pn.. :(

ada petua tak cmne tak mau bg rmbut gugurrrrrrr??

4 comments:

♥Syamelia♥ said...

ntahla yaty...
akak rasa x normal pun..
coz akak selalu mengalaminya...
lagi teruk...
tp rambut yaty kira ok la, agak tebal...
rambut akak lg teruk, dats y u never c me with long hair...

btw, if yaty ada petua pasal rambut, share dgn akak ok...

yaTy ♥ said...

kak amy pn sama gak ek..
tue lar.. tak tau lar pasal ape jadi gugur mcm tue..
slah shampoo ker, hormon problem ker..
rmbut tebal pn kak amy, bila tengok gugur byk tue, nk nngis rasanya.. huhuhu..

okeh2.. i let u know t yer..
=)

Lyn Yusoff said...

same goes with me..
tiap kali basuh rambut or sikat rmbut sure rambut byk gugur..
tukar shampoo pun camtuh. kadang2 naik geram plak..
nasib baik rambut kak lyn lebat..
klu tak.. agaknya dah botak kot.. hahahahaa..
petua, lgsung tak tau..
tpi baru last tanya kt kedai herba..
tpi tak sempat nak dgr explainationnya lagi..
nak cepat.. hehehehe

yaTy ♥ said...

hohoho..
kak lyn pn sama gak ker..
yaty penah guna ape ke benda tah nama nye shampoo tue.. tak ingt da.. dia ada skali ngan tonic rmbut..
tapi tue lar.. tetap gak sama..
nie da mmg tak tau nk wat ape da..