January 2, 2010

Shop@RM again ~~

yeah.. shop@RM again.. hehehe..

kali nie shopping handbag plak.. da 3x shopping baju, nie 1st time pnye handbag sale yang Kak Red wat.. of coz lar aku tak lepaskan peluang yg ada kan.. harga sangat reasonable.. rugi lar sape yang terlepas peluang tue.. mmg byk choice smpai tak tau nk pilih yang mane..

handbag nye aku dpat ari slasa pagi ari tue.. jom kte tengokkk.. =)


besar okeh kotak nye.. balik keje petang tue aku kendeng je kotak nie sblh bwk nek bus... hahhaha.. peduli lar kan.. aku da teruja giler nk tengok handbag nye.. smpai kat umah, msuk bilik je laju aku koyak kan kotak nie..

jgn men2 ek.. kotak jus jambu batu merah lagik tau.. tetap ada MERAH tue jugak.. hehhee.. nama pn dari redmummy.com kan.. kena lar ada merah2 gak.. =)

dalam kotak ada paper bag, dalam paper bag ada handbag.. heheeh..

tak yah risau yerk.. kualiti dijamin tip top.. confirm puas hati.. nampak sipi2 boleh lar yerk.. nnti da pakai full, aku jaja kat sini.. hehhe..

da pakai da pn time g keje ari rabu.. tapi takde amek pic.. da siap bwk balik jb lagik.. bleh plak ibu aku berkenan n suh bagi kat dia kan.. owh.. no no no! nnti angah carik yang lain utk ibu ek..

btw thanx a lot to kak red & bro sirman!

tq! :)

No comments: