January 21, 2010

jalan2 kat Times Square!

hari ahad yang p Times Square tue, kan ada dlm 2 jam be4 start movie jackie chan..

so aku pusing2 dlu kat 3rd floor.. kat situ mcm ada booth2 kecik yang jual barang murah2 tue hah.. so, sje je lar jalan kat situ.. tengok barang ape yang ada jual.. kot2 ada lar yg aku minat.. hehehe..

tpi mane2 yang aku minat pn aku tak beli time tue.. aku g beli pas tengok wayang.. malas nk bwk msuk brang byk2 dlm panggung..

jadinya pas da abis movie tue, jalan lar skali lagik kat stu.. tapi aku pegi kat kedai yang aku da usha nk beli barang masa memula tadi tue lar.. jimat masa skit.. hehehe..

memula skali g beli kat kedai nie..

comel2 kan jam nye??

jam2 yang comel nie tak silap aku Rm10 jerk.. memula nk amek yang wane pink.. tapi tak jadi plak.. hehehe..

agak2 ape nie??

comel tak?? cute okeh.. kalo korang nk tau, nie yang kipas guna bateri tue.. kalo hari panas mmg berguna lar ada benda nie.. smbil jalan lenggang kangkung mak limah siap berkipas lagik.. hahhahaha...

nie mesti ramai da tau kan.. benda yang letak dlm keter, nnti dia gerak2 if kena cahaya tue.. murah da ek benda nie.. RM5 je skang.. memula kuar dlu RM10 kan?

yang nie sin chan kan?? gila gatal okeh.. siap pakai 2pc lagik.. korang perasan tak yang mane dia pakai 2pc jerk?? tue hah, yang sebelah donald duck.. 2pc wane pinkkkkkk lagikkkk.. hihihihi..

byk2 barang kat kedai nie, satu je yang aku beli..

yes, aku beli kipas nie.. RM10 jerk.. letak dlm handbag.. aku amek yang nie sbb dia ada tutup atas tue.. takde lar cpt jahanam kipas nya nnti..

kalo dibukak penutup nye, mcm gini lar rupe kipas tue.. pas nie tak kisah da kalo jalan tengah panas.. leh guna kipas nie jerk.. =)

kat kedai lain plak, aku beli pashmina pink nie.. murahhhhh jer... RM15 kot kalo tak silap aku.. ada byk pilihan lain lagik.. tapi of coz lar aku pilih pink kan..

=p

pastu g beli kasut utk blajar memandu.. aku kan takde kasut tutup penuh.. so kena lar beli.. aku beli kat kedai shoez obsession.. kat sini je kot yang aku rasa pilihan kasut2 nye boleh tahan.. yang lain aku tak brape berkenan..

da selesai bli barang terus gerak ke monorail.. singgah makan kat mcd pastu terus nek erl blik putrajaya..

smpai umah, mandi2 sume.. then smbung jawab buku kuning utk latihan memandu tue.. eh, jwpn dlm buku tue pn ada yang tak betul gak ek.. hampehhh jerk...

=)

4 comments:

Lyn Yusoff said...

cute nya kipas tuh..
blue color ade tak??
nak satu!!
hehehe

yaTy ♥ said...

kak lyn..
blue color ada..
tapi jenis yang takde penutup..
hihihi..

lily lotus said...

kipas comel tu jangan guna masa tengah sleepy..hihi. takut terlelap terlepas kena muka kang..hiks

yaTy ♥ said...

kak lily..
kalo jadi mcm tue..
sure nngis bangun tdo tgk muka takde rupa sendiri nnti..
hahahaha..