January 14, 2010

What i did..

hari sabtu petang yg aku kebosanan tahap gaban ari tue..

dengan rela hatinya aku layan cite anak betong kat website tv3 tue.. hahhahaha.. nie mmg da tak tau nk wat ape sangat lar kan..

gigih okeh layan ank betong sbb nya aku nk memahamkan cite cucu betong tue.. tapi bantal kecik aku standby siap2 lar kat tangan.. kang ada aku ngingau time tdo malam plak kan.. =)

smbil2 layan anak betong, smbil makan roti bakar yang disapu dengan planta & kaya.. tambah lagik ngan hujan yang sangat lebattttttttttttt!!!

mmg syoooookkk gilerrrrrrrrr!!

cucu betong pn da habis da..

harap2 ada sambungan dia..

=p

4 comments:

*ayu the sun* said...

akak rasa ade sambungan.. sebab penghabisan tu mcm semacam je kan?
apa yang si raquib tu nengok atas bumbung tu? takkan malika lagik kot..
haih..
saje je kan?


ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

yaTy ♥ said...

hah. btul2 kak ayu..
ending dia mcm tergantung je..
sure ada pnye..
tunggu smbungan dia..
kot2 lar nama nnti cicit betong plak.. hahaha..
xpn cucu betong 2 ke..
suke2 je da pikir tajuk sesiap..
=)

lily lotus said...

skrg mayang mengurai plak. scary gak citer tu

yaTy ♥ said...

kak lily..
btul lar..
leh tahan gak cite tue..
kena follow cite mayang mengurai nie..