January 13, 2010

sedang menyeru....

skang nie tengah dok menyeru mood rajin..

hihihi..

serius wei, skang nie mcm malas giler nk update blog!

penyakit da smpai lar tue..

mintak2 tak kronik penyakit nie..

meh lar mood rajin.. meh sini eh.. hehhe.. =)

owh, smlm bos aku n pegawai2 lain ada majlis kat Marriot Putrajaya..

boleh bos aku da blik tgh hari tue, bukak2 pintu bilik jer.. dia ckp mcm nie..

tadi we ol jmpe dafi... dia dgn anding rasanya.. i tak tau plak lar pasal ape.. mayb ada shooting kot..

ala.. nape puan tak msg yaty.. boleh yaty pegi..

i masa azleen ckp kalo yaty tau nie habis lar.. i mmg da nk msg u.. tapi kang i pkir ada u tak mau blik ofis nnti.. ktorang blik ni pn dafi tak habis lagik..


hahahhahaha..

sabor je lar kan.. bos aku pn tau okeh aku fan dafi.. hihihi..

sporting gile bos aku.. =)

2 comments:

miSZMaNEy said...

ko tu memang..tak abis2 dengan dafi ko tuh..

yaTy ♥ said...

hahahaha..
abis aku nk bz2 ngan BECKHAM.. dia jauh plak kan..