June 6, 2011

Saya Menang Congkak n Dam Aji!

tajuk tak hagak2.. hahahhahaha..

congkak tue kan da selalu sgt aku mng.. da mng selalu pun, ttp gak kemaruk men congkak.. ater, tue satu je yang aku terror pun.. kang men karom kang tah hape2 je aku jentik kang.. men ping pong lagik lar ke lautttttt!!

lunch hour aku mmg di isi dengan congkak semata2.. tengok lar bape round boleh dpt utk men.. kadang2 smpai terlajak kol 2 pun ada gak.. sbb da syioookkk sgtttt kan..

IMG04334-20110602-1842

IMG04336-20110602-1844

hari tue try men dam aji ngan mmber aku.. tapi da aku tak reti main dam aji, wajib lar aku mintak tolong mmber sorang lagik jadi sifu kan.. hahhaha..

men dam aji pun ada sifu! tak leh blah ar ko nie yaty! heheheh..

IMG04333-20110602-1841

IMG04335-20110602-1844

seeeeeee.. muka org khusyuk dok pikir nk jalan buah dam yang mana plak.. haiyooo.. xpham betul lar aku.. men dam haji pun kena pikir2 ek??

owh, aku tukang tengok jer.. sbb ‘sifu’ aku yg jalankannnn!!

IMG04337-20110602-1855

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kannnnnnnnnnnnnnnnn!!

‘sifu’ aku hampehhhh okehhhh!! da elok2 dpt haji, boleh tak dia dengan rela hati g bagi pihak lawan makan haji tue.. sabor je lar aku menengok!! sifu n tongga betul lar..

tak puas hati pnye pasal, on lgik skali.. kali nie aku yang main plak.. lawan ngan org yg sama..

cer teka sape mng???? hahhahaha.. of coz lar aku kan.. wpun aku men jalan je buah2 dam tue hah.. aku mng pun sbb pihak lawan da menyerah kalah.. ater, dia jalan mana pun kena makan gak ngan aku..

tapi busuuuuuuuuuuuuukkkkkk hati pnye pasal, aku baru nk snap gambar, dia da pegi baraikan sume buah2 dam tue.. vengggooonnnggggg luuuuuuu!! tak leh trima kekalahan mcm gitu lar gayanya.. meroyannnnnn!! hahhahah..

IMG04338-20110602-1926

tapi xpe, tak leh amek pic papan dam haji tue, aku snap je bape byk buah dam yang kena mkan hah.. yang oren tue buah dam aku yg dia makan.. yang hijau tue buah dam dia yang aku makan.. jadinya, saya adalah pemenang okehhh!!

pasni boleh berlagak sbb dpt kalahkan org yang konon2nya da terrorrrrrr men dam aji kan.. hihii..

=p

2 comments:

Lisz said...

bertongkat dagu nampak..haisshhhh

yaTy ♥ said...

hahahaha..
sgtttt poyooooo okehhh!!
tapi ttp gak kalah..
muahahaha..