June 1, 2011

Berebut Handphone

masa wedding kazen aku ari sabtu tue.. da nama pun katering kan.. so mmg takde benda pun lar nk kena buat.. jadinya ktorang sume lepak kat depan umah jiran pok teh aku..

kebetulan kat dpn tue ada sofa, so balun duduk situ jerk.. sape2 yang tak da tmpt duduk, pandai2 lar mencarik kerusi plastik.. hhehehe..

ngah lepak2 tue, adik aku amek hp aku.. buat main game.. kebetulan plak miqhael pun adik aku tgh pegang gak..

IMG04253-20110528-1258

knowing budak kecik yang mmg pantang jmpe hp nie, of coz lar dia nk pegang gak hp tue..

tengok lar tue.. mata ke lain, tgn ttp gak nk rmpas hp aku dari tangan pak cik dia.. hahhaha..

IMG04254-20110528-1258

ngam2 dia da dpt pegang sama hp tue, dtg plak kazen aku pnye anak dok menempel kat belakang dia tue.. yang adam pun saje jer time2 nie lar nk amek gak hp kat tgn miqhael..

tengok lar si kecik tue kat ketip2 bibir da tue.. hahhahah..

IMG04255-20110528-1259

sudahnya nngis bila Adam dpt amek hp dari dia.. hahhaha..

lawak lar awk nie A’el.. aku tengok kt tepi tue da gelak2 da.. akak aku lagik sakan dia gelakkan anak sendiri..

hulur bb kat dia, terus senyap.. iyer, kalo susun bb ngan nokia tue sebelah2, tgn dia laju je capai bb.. buat pilihan yang tepat betul dak kecik nie..

=)

No comments: