June 15, 2011

Demam Panas

pagi ahad ari tue, kol 8 akak aku da kejut aku.. da lar ngah mamai2 lagik kan..

angah, nk ikut tak?? g spital.. miqhael dmm panas nie hah..

menggelupur aku bangun kuar bilik.. tengok2 si kecik tue tengah merengek kat mummy dia.. bdn mmg panas lar time tue.. terus siap laju2 utk g spital.. mana lagik kalo tak KPJ Selangor.. situ je paling dekat..

IMG04434-20110612-0848

smpai kat sini pun still merengek lagik.. aku bawak dia nk p timbang berat badan pun dia merengek2.. siap tak nak duduk atas tmpt timbang tue..

pastu kannnnnnnn.. berat dia da turunnnnnnn!! dlu 9++kg.. skang da 8++kg.. patut lar mak ngah dukung ko mcm makin ringan je syggg oiiii..

IMG04435-20110612-0848

alallalalalal.. cian nye dia.. demam yerk..

dlm nie mmg merengek je dia.. even da masuk dlm bilik rawatan belakang sana pun ttp gak merengek.. siap meleleh2 air mata nya..

kat dlm bilik rawatan tue mmg aku tak snap pun pic dia.. tapi nurse kat situ, suh baringkan dia atas katil.. kasik dia bogellll.. diorang lap badan dia ngan kain..

yang kelakar nye kan.. time nurse tue tgh lap2 badan dia.. mmg dia merengek2.. agaknya dia da geram sgt.. terus keluar bahasa TRANSFORMERS dia.. hhahahaha.. terbahak2 ktorang ketawa..

IMG04436-20110612-0908

settle ngan miqhael, tak lama pun.. so dpt bill, kasik bayar kat sini then p collect ubat kat farmasi..

time akak aku ngan BIL aku tunggu turn kat farmasi tue, aku dukung lar dak tecik nie jalan2.. skali tepi tue ada kedai serbaneka tue.. dia da tunjuk2 da.. ingtkan nk belon, skali dia tunjuk buah oren..

aku suh amek epal, oren gak dia nk.. belikan aje lar.. dia dpt pegang buah oren sebiji tue dia diam lar.. pastu smpai dpn farmasi, sibuk nk hongges oren tue.. ko jgn buat pasal miqhael..

nk tak nak aku p smula kedai tu belikan buah epal sebiji..

IMG04437-20110612-0924

seeeeeee.. muka feeling layan epal sebiji.. jgn lar ko mintak skit, kang dia sentap tak memasal jerk.. kat umah slalu gaduh ngan mummy dia pasal buah epal..

IMG04438-20110612-0924

da mcm org tido ngah makan epal jerk.. hahhahaha..

settle kat KPJ selangor, terus g bekfast kat area2 situ jerk..

get well soon ye sygggg!!

=)

No comments: