June 2, 2011

Bertweet2 Sementara Menunggu Karak!

set je nk tengok citer karak, aku terus kuar umah..

IMG04291-20110529-1900

nampak dok?? sumenye da mengelip2 kaler kuning.. karak plak ada kol 7.15, 9.30 n 11 lebih.. giler lar kalo nk layan yang 11 lebih pnye kan.. ada ktorang berdua tak balik umah..

so tgk yang kol 7.15 ada lagik 3 seat, tapi duk asing2 ar.. koser lar aku nk duduk asing2.. kang aku nk tarik tangan sape?? jadinya tengok yang kol 9.30 pnye plak.. 9.30 ngam2 ada 2 seat kosong okeh.. n yang best nye side belakang skali.. port favourite aku.. huhuhu.. so kasi beli je yang 9.30 pnye tiket..

settle makan kat SR, ktorang lepak dlm ARL Bowl dlu sementara nk tunggu kol 9.30.. dlm nie dok layan twitter jer lar.. ktorang bertiga.. aku, lis ngan farah..

IMG04298-20110529-2103

wpun aku duduk berdepan ngan cik kak sorang nie, tetap gak bertweet.. hahahha.. pastu si farah saje je menakutkan ktorang pasal citer karak.. cik kak sorang tue, pantang ada movie baru, laju je dia p layan..

yang tak menahannya, siap pesan kalo ktorang berdua tak g keje esok, mintak tolong si farah bgtau pada bos ktorang.. da tue siap tnye ckp ‘ape barang men tepon2 lagik kan.. tweet je lar..’ pastu kuar lar masing2 bagi tweet bos memasing.. si lis pilih #apepunxboleh aku pilih #maillambung si farah plak pilih #makcikkaripap hahhahha..

see.. daripada merepek pasal karak, ktorang boleh cmpur adukkan dengan Maharaja Lawak skali.. huhuhu..

IMG04300-20110529-2119

kat belakang aku duduk ada drama 2 3 babak lar.. itu pun sbb lis tweet kat aku.. kalo tak haram lar aku nk tau ape jadi belakang aku kan..

pastu baru nk adjust, lis da sound! hahhaha.. ini adalah hari giler2 ktorang.. huhuhu..

ckup lar bebel.. sat2 lagik aku kuarkan pasal citer karak!

2 comments:

Lisz said...

Nak tengok Karak bukan nak jadi Kerak..huhuh

yaTy ♥ said...

hampir2 menjadi kerak gak lar..
hahahah..