June 1, 2011

ABC Yummyyyy!!

balik dari umah pok teh tue, ktorang singgah g beli ABC.. padahal time tue baru pas hujan.. ttp gak carik ABC.. sbb kalo beli cendol, aku mmg kureng skit bab2 cendol nie.. melainkan ibu aku yang buat..

so ke seksyen 2 lar kita.. akak aku kata kat situ ada gerai jual ABC yang best lagik marvelesss!

IMG04286-20110528-1434

tukang drive confirm lar adik aku.. smpai kat sini, park keter kat tepi aku turun ngan akak aku jerk.. skali ngan miqhael.. tapi dak kecik tue kena berdukung lar.. kang mau kemana2 dia berjalan nye kang..

mak cik yang wat ABC nie siap bagi biskut coklat kat miqhael lagik.. otw balik, dalam keter dia terlelap tdo tau.. tapi biskut tue maintain je kat tgn dia.. hahaha.. sudahnya aku yg ngap.. heehhe..

IMG04288-20110528-1509

IMG04287-20110528-1508

1 without kacang merah.. 1 lagik with kacang merah.. tapi paling penting skali, jagung n kacang tanah kena banyakkkkkkkkkkkk!! bila dia curah coklat kat atas tue pun, uuuuiiii.. melimpah ruah.. terus tak sabor nk smpai umah..

masuk umah 2 bekas tue ktorang belasah bertiga smpai licin.. miqhael time nie ngah tdo.. kalo tak sure dia pun join sekaki.. lepas da melantak ABC, tetiga terbongkang depan tv.. BIL aku ngan family aku balik baru masing2 berjaga.. hahahha..

mana tak syiok membuta.. sejuk kan.. tue yang owwwhhhh.. syorga dpt tdo petang2..

=p

No comments: