June 16, 2011

Pengajaran Yang Berharga!

ada perkara kita PERLU tahu, ada perkara kita TAK PERLU tahu..

ada perkara yang kita PERLU tahu, kadang2 amat menyakitkan..

ada perkara yang kita TAK PERLU tahu, sbb ia lagik menyakitkan..

kalo benda yang kita nak sangat tahu, boleh mendatangkan lagik byk masalah, baik lupakan je ape yg kita nk tahu tue..

***************************************

dear my fren,

still remember ayat2 kat atas?? ko penah ckp mcm nie pada aku dlu kan?? skang situasi ko lebih kurang sama ngan situasi aku dlu **tapi aku pnye situasi lagik worst dari situasi ko**.. ape yang ko rasa skang, aku penah rasa..

tak berbaloi utk dapatkan kebenaran yang boleh mendatangkan masalah yang lain.. sgt2 tak berbaloi.. just go with the flow lar babe..

at least bila da jadi mcm nie, perkara nie beri pengajaran pada ko.. pada org2 sekeliling yg paham masalah ko.. yang paham situasi ko.. yang tau situasi ko..

ada hikmah disebalik perkara yang jadi nie.. kita just tengok je ape lagik jalan ceritanya yerk..

tapi kalo ko ttp nk dapatkan perkara yang sebenar nya jugak, just go with it okeh.. pastu kalo ko nk carik tmpt meluahkan ape yg ko rasa, ko tau mana nk carik aku kan??

aku tetap support ko dari belakang yer!

**smile babe**

No comments: