June 8, 2011

Ain’s Akad Nikah =)

sabtu petang tue aku ke bangi ngan kak wati.. nie follow kak zura lar.. sbb ada majlis akad nikah my gf!! sape lagik kalo bukan Ain.. sbb tak tau jalan, kena lar follow kak zura..

IMG04353-20110604-1451

aku g umah kak wati dlu, park keter kat sana then gerak 1 keter ngan dia.. coz kalo aku drive sendiri, mmg sesat barat dlm area Bangi tue kang.. hehhehe..

owh, tudung pink pinjam kak wati.. hehehhe.. majlis nikahnya kat masjid, takkan lar aku nk selamba rock tayang rmbut kan??

IMG04363-20110604-1647

ktorang tunggu kat umah ain dlu.. masa smpai tue cik kak tue ngah membizi buat kerja.. kol 4++ cmtue baru dia settle make up semua..

siap2 sume, terus gerak g masjid.. sib bek masjidnya dekat je ngan umah..

IMG_2185

tunggu jap kat area luar masjid nie.. smpai tok kadi panggil masuk, baru lar sume2 rombongan pengantin masuk.. masa smpai sini, rombongan pengantin lelaki da ada da..

IMG_2196

babe, cun gilaaaaa okehhhh!! =)

IMG_2198

IMG_2199

nie ada isi borang ape tah, pastu ada sikit ceramah nikah dari tok kadi nya.. serba sikit penerangan tentang alam perkahwinan sume tue lar..

IMG_2210

settle ngan mukadimah dari tok kadi, of coz lar acara wajib yg dinanti2kan.. hehehe.. ape lagik kalo bukan akad nikahnya..

no testing2 pnye akad nikah yerk.. terussss zassss jerk..

alhamdulillah, skali lafaz jerk.. =)

IMG_2216

acara batalkan air sembahyang..

congrats babeeeee!! da jadi bini orang da ko.. coming soon jadi omak org plak.. heheheheh..

IMG_2225

suka pic nie.. sweeettttt jerk..

selamat pengantin baru buat ain & ajai!!

smoga kekal hingga ke akhir hayat..

aku update time akad nikah je yerk.. coz hari dia sanding, aku bz menjadi pengapit.. hp sume aku cmpak dlam bonet keter ajai.. hahahha.. so, utk hari sanding, aku kena tunggu pics dari photographer ain nnti..

tak kira lar, lama mana pun kena tunggu, sure n confirm aku akan update pasal majlis bersanding dia..

=)

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

chomel nyaaaaaaaaaaaa tuan tanah bertudung!!

yaTy ♥ said...

kak amy,
ituw men sarung je kak..
tq..
=)