June 21, 2011

I’m Sorry Aleesyaaaaa!!

pagi ahad tue, dengan penuh mengharappppp yg teramat sgttttt.. aku mintak2 aku bgun tdo dlm kol 12 ke kol 1 ker.. sbb mmg takde plan ape pun hari tue.. jadinya dari aku membosan keseorangan, baik lar aku bgun tdo lmbt kannnn??

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mata nie mmg tau.. mendengki je ngan tuan nya.. yg ko p celik kol 8 lebih napa yang oiiii?? hahahahah..

pastu da pikir da p umah kak lily lar.. coz ari tue dia ajak lunch, aku tak pegi.. tapi da ckp nk dtg umah dia.. tapiii mcm mana nk dtg kalo da mlm dok membizi ngan badminton lar ape sume tue kan..

tgh2 pkir mcm tue, terus dapt sms dari kak lily.. wah2.. cm tau2 je adik dia dok pk nk ke umah dia kan..

IMG04532-20110619-2341

skali dpt aytttttt.. hamek kauuuuuuu.. makan dalaaaaaaammm!! hahhahaha.. sory aleesyaaaa yerkk.. acik slalu lepak mamak 18 tue.. tapi da mlam2 takkan lar acik nk p jenguk awak kan..

**terbaik je ayt cover line acik dia nie kan**

jadinya hari ahad tue mmg melepak kat umah kak lily jer.. dari kol 11 smpai ke 7 malam.. hah, hamek ko.. mmg sedap lar aku gomol aleesya..

owh, 2x mkan yerk.. tgh hari makan nasi, ptg makan mee.. hah, menjahanam lar diet aku kan hari ahad tue.. gasak lar.. bkn slalu pun..

IMG04526-20110619-1442

IMG04528-20110619-1442

mesti aleesya pelik kan.. 2x bangun tido muka acik nie tetappppp ada lagik kat umah.. tak reti2 nk balik ke hape acik nie kan?? hehehhe..

geram okeh main ngan dia.. agah sikit da menyengih jerk.. pastu mulut kemain becok nk bebel dlm bahasa dia..

okeh, mulut becok tue acik tau da ikut sama.. of coz lar ikut umi kannnnn?? hahahhah..

da petang skit baru si liza muncul.. skali ngan ank dia Ika.. Ika mkin kurus lar.. main ngan Ika pun boleh tahan geram.. senyum jerk.. tapi mulut senyap.. hehheheh..

kol 7 baru aku balik umah.. pastu layan kartun boboiboy.. hehhehe..

=p

No comments: