June 9, 2011

Ole2!

hari ape ek ari tue, dpt call dari jiran aku yang duk kat JB nun hah.. kebetulan dia ada kat putrajaya, nk p submit surat kat kementerian pelajaran sana hah..

pastu surat tue plak ada nk kena edit.. so dia mintak tolong aku printkan ler.. momantai lar kan.. so officer dia yang kat johor send lar thru email suratnya.. aku tukang printkan ajer.. hehhehe..

pastu bila nk g bagi surat tue kat jiran aku tue, dia bagi aku satu bungkus beg plastik.. katanya buah tangan.. hahaha.. wat susah2 jerk..

IMG04382-20110606-1212

dapat 1 botol mister potato nie.. bagus2.. leh wat kunyah2 time lunch!! hihihi..

IMG04381-20110606-1212

pastu dapat 2 bar cokelat cadbury ini.. fav aku of coz lar roast almond ituw kan.. roast almond nie confirm aku ngap sorang2 jerk.. yang hazelnut tue boleh share2.. hihii..

owh, dedua cokelat nie lum makan lagik.. mister potato sudah habis!

=p

No comments: