June 14, 2011

Dinner @ Ayam Penyet Ria

ari sabtu malam ari tue, ktorang dinner kat ayam penyet ria.. mana lagik kalo tak kat seksyen 9 nun hah..

akak aku pregnant ank ke2 nie, selera makan dia tak macam masa dia carry miqhael dlu.. kalo dlu, pantang ada makanan dpn dia, sumeeeeeeeeeeeeeeeeeee dia ngaaaaapppp!! tarak hal pun.. mmg dia yg kasik licin makanan.. tapi kali nie, alahaiiii.. tengok makanan pun mcm ape jerk.. makan  3 4 suap da tak leh nk msuk..

sampaikan BIL aku siap tnye ‘ayg nk makan ape??’ skali akk aku bg jawapan.. ‘nk kuey tiaw goreng sedap corner!’

kat mana abg nk beli tue??

jom.. kena balik johor..

hahhahahha.. tak ke hampeh.. mengidam sume yg ada kat johor jerk..

IMG04426-20110611-2057

IMG04427-20110611-2057

miqhael.. mak ngah sentappppp tau ngan adik.. 2x try amek gmbar ke mana2 je ko pandang kan.. hihiihi..

dak kecik nie skang verrrryyyyyyy the mannnjaaaaaa yang hamaaattttttt!! agak2 manja dia melampau tue, mmg buat aku gerammmmm je ngan keletah manja dia tau..

IMG04431-20110611-2103

yyyoooo mak ngahhhh.. sila amek pic sy yg chumelssss nie.. ahaksss.. duduk diam2 dlm baby chair tue.. tau tak, dia da takde benda nk buat kan, dia p bukak sandal dia, pastu dia cmpk je ke bawah..

ewaaaahhhh koooooo!! sib bek aku prasan.. kalo tak mmg sedekah je lar sandal tue yerk..

IMG04432-20110611-2108

menu BIL aku.. lele penyet.. nie mmg tiap2 kali datang, BIL aku amek menu nie.. dia x pnh pun try ayam..

IMG04433-20110611-2108

nie set aku ngan miqhael.. hehehe.. amek satu set share berdua.. ater, aku bukan mkn byk pun.. baik lar share je ngan dia.. ada gak yang nk perabiskan makanan nnti..

owh, nasik yang masuk mlut aku suku je yerk.. yang lain sume miqhael abiskan.. lepas suap dia, dia da nganga smula.. tak smpt nk msuk mulut aku pun..

nasi yg smpai pun mmg ngah panas.. sup pun panas gak.. tak smpt aku nk tiup, dia da jerit ‘naaaaakkkkk!!’.. amboiiiii miqhael.. sejak da mlut riuh nie, tetbe reti jerit nakk kan..

settle makan sume, chow balik.. dlm keter gak si kecik tue tdo hasil nyanyian mak ngah dia.. hahhahaha..

=p

No comments: