June 23, 2011

KWSP to TOYOTA!

minggu nie aku ada kursus kat ofis smpai ari khamis.. means ari nie lar last.. so kebetulan plak, ari slasa ari tue, utk yang tgh hari punya silibus, habis cepat.. so cpt lar boleh rest..

aku dok plan nk ke KWSP.. nk print statement yg latest.. almaklum lar, nk kasik settle PTPTN kan.. heheheh.. dok tweet2 ngan lis.. sbb dia kata kat easy RHB P15 tue ada.. aku kalo mencarik kat situ mmg takkan jmpe lar kan.. ajak lar dia skali..

ngam2 nk turun lif, terserempak ngan kwn aku.. dok prung prang prung prang tnye nk ke mana.. sudahnya dia kata..

da lar.. ko ikut aku je lar.. aku pun nk kluar g cheras amek invoice..

hah, ye lar.. aku ikut je lar.. **jimat minyak keter acik**

lisss.. ampun yerkk.. i owe u okeh.. nnti time kita merasuk, aku blanja okeh..

IMG04545-20110621-1447

memula ke toyata nie hah.. nk amek invoice.. skali org yang incharge nya p makan lar plak.. daripada nk menunggu kat situ jer, dibawaknya aku ke KWSP terus..

IMG04543-20110621-1341

hah, nie jgn tnye aku KWSP mana.. mmg aku tak tau.. aku tau smpai dpn nie, turun p print penyata jerk..

pastu kluar, org nye da takde.. boleh g tinggalkan aku dlu kat situ.. sabor je lar tau.. sib bek tak kena culik.. hihihii..

IMG04546-20110621-1451

settle mmber aku pick up aku, gerak smula ke tmpt toyota.. skali smpai sini rupanya invoice tue baru nk process.. sila lar menunggu yerk.. hehheeh..

aku tunggu dlm keter jer.. malas nk turun.. keter tinggi, kain terbelah2 kang terselak tak memasal jerk.. baik duk dendiam dlm keter baca paper smbil makan buah betik..

dlm 20 mins dorang pun smpai kat keter smula.. pastu siap dpt air kopi lagik.. hahhaah.. sib bek aku mmg hantu kopi kan.. pastu sepanjang nk balik ofis smula tue, sila lar dengan angan2 30juta dorang berdua..

terbahak2 lar aku ketawa.. da lar time tue nk terkucil da.. pastu blh men singgah2 lagik kan.. smpai kat parking, mmg aku p carik toilet dlu..

huiiii.. angan2 30juta masing2 tak leh blah betul lar.. bila tahun nk dpt 30juta tue??

rumah sebijik eh kalo dpt 30 juta..

=p

No comments: