June 24, 2011

Mamak Lagik!

nie tah hari ape tah.. aku pun tak ingt da.. ater, rasa mcm hari2 dok lepak mamak.. tue yg smpai lupa da hari ape g sana.. hehehe..

cm biasa gak.. kat P18 sana..

IMG04548-20110621-2023

tak smpt duduk aku da pegi bukak peti ais amek air ribena.. teringin.. da lama tak minum ribena.. ada yg dlm botol gak.. tapi saja gatal tangan nk amek dlm pek nie.. hehehhe..

IMG04549-20110621-2026

aku order nasi goreng ayam.. skali dtg kemain lar penuh nasik nye..  sbb da takde org nk tolong perabiskan, terpaksa lar aku gak yg makan.. huhuhu..

nsib lar korang tunggu aku makan kemain pelan lagik.. smbil makan smbil layan bola.. mana tah lawan.. aku pun tak ingt da.. tapi ulangan pnye kalo tak silap..

lepas nie confirm aku tak order nasik da.. bek order roti bakar jerk.. xda payah aku nk habiskan..

=p

No comments: