June 7, 2011

Penangan #NoraElena

sape layan citer #NoraElena??

kat tv3.. isnin hingga khamis kol 7mlm tue???

hah, kalo sape2 yang layan confirm tau betapa macho dan caring nye #SethTan tue kan.. hihihi..

cite tue kan dari novel.. so dlu2 aku da penah baca novelnya.. so mmg da tau lar ape jadi.. tapi sbb ada Aaron Aziz, aku layankan jugak.. sbb dia mcm sweeeetttt gilerrrrr dlm citer nie.. **cair japsss**

n gara2 cite #NoraElena nie gak, ramai yang mencarik semula novel Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha tue..

IMG04342-20110603-2112

kebetulan masa aku kat alamanda nk tengok NKTM tue, marniey msg aku mintak tolong tengok kat MPH ada tak novel nie.. sbb sehari ke dua hari sebelum tue, gigih dia p MPH, tapi novelnya takde stok..

settle makan kat food court, larik sat p MPH tengok2 ada novel nie terus rembat 1, pastu Q utk byar.. marniey suh beli sbb novel dia yang lama da hilang.. gigih betul nk buat koleksi..

hah, pada sape2 yang tak boleh sabar tengok cite #NoraElena tue.. nk gak tau ape ending nye, g carik novel nie yerk.. sementara tgh ada stok kat MPH tue hah..

aku cool jerk sbb da tau ape jadi.. hihihi..

=p

4 comments:

Anonymous said...

lastnye cmn eh? nora elena dgn seth gak ke? pastu sape sbnrnye eh yg rogol nora tu? btl ke amir atau rasenye mcm seth je...

yaTy ♥ said...

tak best lar kalo crita skang..
layan lar dlu kemachoan & kecaringan Seth Tan tue..
nnti ending sure tau ape jadi..
tunggggguuuuuu ~~
=)

Lisz said...

ciss berlagak..ok fine... yatyyyyy aku pun dah tau ending nye..hahah (gelak riak)

yaTy ♥ said...

lis,
ceh..
tak syiok ar kalo da tau ending dia..