June 14, 2011

KL Gangster!

ingt tak entry aku yang nie?? yg aku ckp aku nk tengok 2 movie tue kan.. movie yg wajib utk aku tonton! hahahha.. 1 movie tue da berjaya aku tonton okeh! tinggal lagik 1 jerk..

IMG04418-20110609-1823

yesssss!! aku tengok KL Gangster nie on 9 Jun ari tue.. hah, hamek ko.. hari 1st tayangan aku da p redah tengok.. nk senang of coz lar bayar thru online! tak payah aku kocoh2 nk p kutip tix..

movie kol 6.30 ptg, so aku gerak dari opis kol 6.. smpai sana ngam2 lar smpt beli new york hot dog! eh, nie mmg makanan wajib time layan movie.. pop corn tolak tepi.. hhahah..

KL-Gangster-Poster

okeh, meh nk citer pasal KL Gangster nie yerk..

story dia pasal Malek (Aaron Aziz) yang dlu nye mmg join geng gangster yang diketuai oleh King (Ridzuan Hashim).. kiranya geng nie mmg top masa zaman Malek & King.. tapi si Shark (Shamsul Yusof) anak tiri King nie mmg berbulu ngan Malek.. so dia perangkap Malek smpai Malek msuk penjara..

bila Malek da kluar dari penjara, dia mmg da cuci tangan.. xnk da buat2 kejer kotor tue lagik.. owh, Malek ada adik.. si Jai (Adi Putra).. nie pun join geng gangster gak.. tapi dia join group Dragon (Adam Korie).. si Jai nie sgt mata duitan yerk.. byk gak duit2 si Dragon yang dia kencingggg.. hahhaha.. so sape offer dia duit, mmg dia kejer ngan org tue lar yerk..

ada sorang lagik si Adib (tak tau nama betul dia) dia nie mmg kawan baik giler ngan Malek.. dlu pun dia bwh King gak.. lepas Malek masuk penjara, dia join bawah Dragon skali ngan Jai.. tpi masa Malek kluar penjara, dia ngan geng2 dia da tunggu dpn pintu penjara tue nk smbut Malek.. tapi kata pun Malek da cuci tangan kan?? muncul lar si Fadil / AbglongDil (Zizan)..

ape ingt sng ke bekas Gangster nk cuci tangan?? payah beb.. nak2 bila ada yg msih tak puas hati ngan si Malek nie kan.. sape lagik kalo tak si Shark tue.. mmg boleh tengok mcm2 yang si Shark nie buat nk bagi Malek berangin ngan dia..

aku tak mo lar cite panjang2.. bek korang g tengok sendiri jerk yerk.. ape yang aku boleh cakap..

Malek – betul2 nk berubah.. nk jaga mak ngan adik2 dia.. berusaha utk jadi contoh terbaik utk adik2 dia.. tapi mencabar giler dugaan utk dia..

Shark – gile kuasa pnye orang.. korang boleh tengok betapa kejamnya Shark dlm cite nie.. mcm2 dia sanggup buat yg penting dia paling berkuasa..

Jai – gile duit!! tak makan nasihat!! mmg buat ikut suka hati dia.. yang penting masyuuuukkkkkk!!

Adib – setiakawan gilerrrrrrr!! boleh tengok mcm mana dia stick ngan Malek.. berani lar ko usik Malek.. mmg mendapat lar ngan Adib nnti..

Fadil / AbglongDil – lawakkkkkk gilerrrrr okeh zizan dlm citer nie.. mmg penyeri dlm crita nie..

King – mmg otai Gangster.. tapi tak mmpu nk kawal anak tiri sendiri..

Dragon – ala2 giler koser gak.. sume kawasan King, dia nk sapu aci redah jerk.. mentang2 ko ada Jai ngan Adib kan..

kesimpulannya, citer nie mmg bestttttttt!! sila lar pegi menonton di pawagam yerk.. den mcm nk p tgk lagik skali.. huhuhuhu..

owh, mmber aku yg tgk saing2 ngan aku komen dia lagik byk.. koser hei aku nk layan bebelan dia tue.. ko je lar buat movie sendiri yerk.. hhahahha..

yang pastiiiiiiiii lepas tengok citer nie.. CONFIRMMMMMMM ko terbayang2 badan AdiPutra yang sedapppp itu!! hhahahahha.. mantap oooo body dia dlm citer nie.. suka aku tengok.. tak berkelip2!! muahahhaha..

okeh, da melalut da.. anw, khamis nie keluar citer 3 2 1 Cinta.. den nk poiiii tengok.. ada sape2 nk join skali?? Farid Kamil tue.. of coz lar aku menggedixx nk tgk kan.. hihihi..

=)

2 comments:

OmeAnat Aminuddin said...

wahhh.. x hagak kn.. adi putra jgk yg ko masyukk tgk.. huk3x.. copp! adi putra dh sign kontrak dgn aku nk jd kekasih gelap.. hahaha..ko nk g tgk lg kerk?aku pun tingin nk g tgk lagi.. jom!!! ajak liciey skali..dia dh tgk ke ea citer ni? ermmm..

yaTy ♥ said...

aaaahhhhh..
mana bley.. ko da ada kekasih terang.. kasik peluk je kekasih terang ko tue.. aku nie takde sape pun lagik..
so biar aku berangan ngan adiPutra yerk.. wpun dia husband org.. huhuhu..
eh, kita discuss kat twitter.. sng nk set!