June 22, 2011

Kelas Malam!

hari ahad tue, tgh2 dok layan citer boboiboy, dpt sms dari kwn aku ajak lepak minum.. hah, elok sgt lar tue.. aku pun da kesanggapan da kat  umah sesorang.. hehhehe..

3min lagik turun.. aku turun 5min lepas tue pun batang idung dia tak nmpk lagik.. hahhaha..

sblm g lepak minum, g teman dia p basuh keter dlu.. memalam hari basuh keter kan.. shining2 kilat2 lar jwbnya.. heheheh.. jgn tnye aku p basuh kat mana.. aku pun tak tau tue area ape sbnrnya.. hahhaha..

IMG04530-20110619-2239

port kegemaran dia.. mana lagik kalo tak P18 sana.. owh, hari ahad boleh dikatakan hari aku dengan P18 lar yerk.. dari pagi smpai ke malam kat situ.. heheheh..

boleh tak tengah2 mmber aku makan, mamat nie dtg benti kat meja.. dok ajak borak dalam bahasa tamil.. dpt kat kwn aku, mmg dia main taram je lar sbt ape pun kan.. janji ada bnyi2 tamil gitu..

sakit lar perut aku dengar.. ketawa jgn crita lar kan.. mmg aku mengekek je sepanjang dorang bercakap tue.. da mcm ayam ngan itik je bunyinye..

yang tak tahan tue, siap nk suh bukak kelas.. hah, bgus lar yerk.. sorang ajar bahasa tamil.. sorang ajar bahasa jawa.. kalo yg bahasa jawa tue, aku da boleh tau perkataan ape yang dia akan ajar dlu.. confirm perkataan ‘goblok teneng!’.. sbb perkataan nie lar yang 1st aku dpt dari kwn aku tue.. gagau2 aku carik maksud dia..

=p

2 comments:

sW33tdARLiNG said...

perkataan jawa pertama yg akak belajar "wes mangan?"

yaTy ♥ said...

kita tak sempat belajar da kena goblok kak..
hahahha..