June 8, 2011

Projek Pagi Sabtu!

hari sabtu ari tue, pepagi hari lagik da bangun.. alahai mata, nape lar celik awal sngtttt?? huhuhu..

kemas2 blik smbil pikir nk buat ape.. pastu baru teringt yang SAA tue da kemain lama tak berbasuh kan.. terus lar roger2 Lis thru tweet.. ajak dia tmn g basuh keter, pastu leh g makan terus!

**sejak bila ko ingt kena makan nie yaty??**

prung prang prung prang ngan Lis sume, set da nk kuar.. skali boleh tak ngah siap2 cik kak tue sms kata Nyokap nya ajak ke pasar.. hehehhe.. xpe lar kak oi, ko p lar pasar.. aku gerak ngan marniey..

kebetulan marniey pun nk basuh keter gak.. minah nie ptg tue nk balik kg ngan en tunang!

IMG04344-20110604-1103

pestime basuh keter kat sini.. slalu aku g basuh kat SA sana.. dekat je ngan umah akak aku.. bila nk basuh keter kat putrajaya nie terus menggagau tak tau nk basuh kat mana.. hihhi..

sila Q yerk.. duduk je lar dlm keter.. bila keter depan bergerak, kena lar gerak skali!

IMG04345-20110604-1103

konon2 bwk novel nie nak layan baca lar sementara nk tunggu keter kilat2 kan.. nan hadooooo pun!! aku leka tengok org tue basuh keter ada lar.. hahhahah..

IMG04346-20110604-1110

my turnnnnn!!! aku tukang park kat situ jerk.. pastu kluar cepat2 kasik kunci kat abg tue..

IMG04347-20110604-1113

marniey pnye turn plak.. eh, cik kak nie tak smpt kluar dari keter okeh.. abg tue da pancut air dlu.. sib bek time abg tue pancut air, si marniey tak bukak pintu keter.. kalo tak, 1 hal lar lagik kan..

duduk dendiam ye marniey dlm tue.. hahahhaha.. lepas je abg nie da pancut air tue, baru marniey kluar.. pass kunci pada abg nie.. pastu ktorang pusing ke depan p carik kerusi kat dlm.. panas kot kat luar..

prung prang prung prang, kol 1130 da settle.. terus lar g makan.. ktorang g makan kat P15 jerk.. mak aih, bapak lar mahal makan kat situ.. skali je lar makan kat situ..

aku amek nasik skitttttttttttttt jer, ayam goreng, kuah sup ngan air teh o ais laici, RM8.50 okeh.. aku beli McD lagik puas hati lar.. coiiiii betul lar kedai nie..

spanjang jalan nk ke kereta tue dok pot pet pot pet membebel kat marniey… hahhaha.. sian dia kena tadah tinge.. huhuhu..

=p

4 comments:

oMe aNaT aMiNuddiN said...

aku rs aku tau ape nama kedai tu.. ada perkataan BONDA kan.. mmg kat situ cekik nanah.. bkn cekik darah dh lagi.. hanyir tau..huk3x..

yaTy ♥ said...

tekaan yang tepat lar farahhhh!!
nape lar aku tak tau situ mmg cekik darah.. kalo tak koser hei nk p makan situ..
xdtg nye lagik da situ..

HarLisz said...

ha'ah kedai tu mmg cekik darah..bongom..dah la tak berapa nak bersih taw..aku g dapur dia dok tepuk dahi je..

yaTy ♥ said...

aku je lar nie yg tak tau situ cekik darah yerk..
okeh, blacklist da restoran Bonda tue!