June 21, 2011

Lunch Timeee!!

settle bowling dlm kol 1 lebih.. so confirm lar perut da kelaparan kan.. pagi tue pun just minum teh tarik jerk.. so ktorang plan p makan terus..

memula ingt nk p mamak P18 jerk **port wajib dorang.. mcm takde je mamak lain dlm putrajaya nie** skali smpai sana parking kemain payah lagik.. sbb kat dewan P18 tue ada kenduri kawin.. hhehehe..

so parking keter kat hujung jalan, naik 1 keter je terus gerak ke monumen.. p makan kat situ je lar.. padahal boleh je drive keter sendiri.. da dorang suh parking, parking saje lar kan..

IMG04522-20110618-1348

aku kalo da smpai monumen nie, mmg lar aku order air wajib aku kan.. ape lagik kalo bukan milo ais tabur LAN buat.. hahahah.. siap kena mention nama sape yg kena buat tau..

IMG04523-20110618-1349

prasan kan ada kain batik tue kan?? agak2 korang ape tue?? hehheeh..

itu menu dia okeh.. dia balut ngan kain batik.. pastukan, masa nk msuk sini yang sorng nk duduk kat luar, spy dia boleh smoking, yg abg asri plak nk duduk dlm.. sbb panas katanya duduk luar kan.. da bertekak dorang berdua..

duk luar lar bang..

panas lar luar.. gile ape ko nk duk luar time2 mcm nie..

abg duk makan kat dlm, charge dia mahal tau.. kat luar murah skit..

eh, iye ker??

iye lar..

pandai je ko kelentong abg asri tue kan.. sudahnya mmg masuk dlm jugak.. owh, lupa plak.. yg boleh buat msuk ke dalm sbb dlm tue ramai amoi2 shekshi berdress putih.. laju je kaki memasing langkah ke dalam.. hahahaha..

hah, larik topik da.. berbalik pada kain batik tue plak.. boleh tak abg asri ckp..

eh, kalo duk makan kat dlam nie dpt kain batik free ker??

mana plak dpt kain batik??

abis tue?? –>>smbil tunjuk kat kain batik atas meja tue..

itu buku menu lar bang.. dia balut ngan kain batik.. suka hati je dia nk bagi kain batik free.. mau bankrup owner nie..

hahhahahaha.. aku da terbahak2 da time nie.. sabor je lar tau.. tue sah2 dia main order je masa smpai tadi kan.. tak tgk menu dlu..

IMG04524-20110618-1357

aku amek nasi goreng kampung + telur dadar.. owh, da bape hari tak masuk nasik dlm perut.. bila dpt mkn nasik mcm ooooo syorgaaaanyaaaa.. hahahhah..

pastu smpai umah, mendapat lar ko skit perutnya yerk.. heheehe.. smpai umah dlm kol 2 lebih, pastu aku smbung tdo smpai ke petang.. selagi mata boleh lelap, mmg aku paksa mata aku lelap.. kalo tak kang, aku yg membosan sesorang kat umah..

housemate aku p kursus kawin.. babe, best tak kursus kawin ko?? hehehhehe..

=p

No comments: