June 20, 2011

♥ 3 2 1 LOVE ♥

ari khamis last week telah berjaya pegi tengok citer 3 2 1 Cinta.. alahai, ada FK kan?? of coz lar aku nk p tengok.. huhuhuhu..

tapi sblm tue, time tgh hari tue datang pangai giler aku p delete sume email kat dlm mailbox yahoo.. pastu baru teringat aku pnye confirmation no utk movie ptg tue ada kat email.. hahahhaa..

gagau lar pekik dlm twitter kan.. sib bek farah kata bagi no id pun boleh gak nnti.. fuuuhhhh.. lega… kalo tak mana aku nk korek no confirmation tue kan..

IMG04497-20110616-1854-1

dapat ticket, mcm biasa lar.. wajib beli hot dog new york chicken.. hehehehe.. roti dia habis sparuh jerk.. pastu tak larat da nk makan roti nye..

321 cinta poster

ape nk kata ek.. citer nie mmg sweet okeh..

wpun lebih kurang mcm perigi p carik timba, nie sume gara2 tesis perigi carik timba.. hahahhaah.. siap dihafalnya muka surat brapa, paragraph brapa.. sabor jer lar..

pada aku citer nie mmg bestttt!! in lar ngan aku..

mcm mana sorang lelaki sanggup gagal dlm exam smpai part 8 semata2 nk tunggu perempuan kesukaan dia msuk college tue jugak.. **nk bf mcm nieeee!! hahahha**

macam mana sorang perempuan sanggup buat mcm2 cara utk tarik perhatan lelaki yang dia suka.. wpun pada org lain, perkara2 yang dia buat tue sumenya nonsense!

ayat yg aku ingt dlm citer nie..

aku tengah buat mcm yang kau suruh lar nie.. perigi carik timba.. hensemmm dowwwhhh timba aku.. - SAM

mulut dia mcm dragon fruit, mata dia mcm mata ank kucing siam yang tgh beradu, hidung dia mcm gunung [gunung ape tah.. aku tak ingt] yang masak ranum tunggu masa untuk di ratah.. – SAM

saya yg romen dia encik – SAM –>> yang nie mmg tak leh blah betul.. confident je dia tabur ayat tue kan..

ayat mmg ayt org tengah angau jerk.. tapi kelakor okeh gaya si diana amir tue buat..

sila lar layan cite nie yerk.. org tak bercinta pun boleh je layannnnn..

=)

10 comments:

Lisz said...

huk huk (gatal lak tekak ni) hermm dok couple seat ke tu? huk huk..

belakangnye seat..hik hik (kena cari hacks ni) aishhh..haha

IN ek citer ni dgn ko? oh yelah..yaty...where r u?

larikkkkkkkkkkk...

dari anon yang tak bernama...haha eh ada nama plak #apapunxboleh

yaTy ♥ said...

ko da kenapa kak??
nk gaduh ngan aku ker??
hahahhaah..
eh, alamanda ada ke couple seat??
tarak kan??
where r u tue sensitip okeh..
aku sentap ngan ko kanggg!!
hahahahha..

Anonymous said...

buat satu entry pasal where r u kak..nak tau jgk citer sebenar.

owh nak suggest ni couple seat ada kat TGV mines..g la sana bole bercanda asmara...asyiknyee

jangan la sentap2 dgn i nanti aku sentap dgn TTM ko kang sebab mengajar ko sentap dgn aku..ha ha ha..hok hok (aishh tekak ni perlukan sgt hacks nie)

larikkkkkk

yaTy ♥ said...

sangat bengong okeh ko pnye idea itu..
apekah ko ingt guna nama anon tue aku tak tau ko sape??
who r u?? muahahahaha..

tekak ko tue bukan perlukan hacks lagik tue.. mmg aku yg kena baik pulihkan tekak ko.. mau??
hahahah..

Anonymous said...

yg mana satu bengong tu? idea buat entry where r u atau idea pasal couple seat tu? haha

aku anon la..bukan seperti yang ada sangka okeh..

hahah..

yaTy ♥ said...

couple seat pnye idea yang..
owh, wpun anda tidak bernama, saya ttp tahu nama anda..
so tak perlu pun sy tnye who are you?? hahahha..
kan?? kan??

**bijaknya sayaaaaa!!**

Anonymous said...

hah? sape bijak ni..apa ni..erk? **menyampuk**

yaTy ♥ said...

uiks,
sape plak men menyampuk nie??
jgn lar dengki aku weiiii..

Anonymous said...

haha sayalah yang menyampuk tadi..sorry tak tinggal jejak.

Saya yang murni. (",)

Sekian.

yaTy ♥ said...

okeh fine!
kalo da merapu nie tau sgt sape yg mengkomen..
eh, ada ke word mengkomen??
blasah je lar..
=p