November 15, 2010

Police Report Again..

hari khamis ari tue, dkt2 lunch hour terus kuar jap g balai polis.. ater, ada report yg nk kena buat kan.. nie pn kiranya da berhari gak lar aku bertangguh nk g wat report.. bercinta betul lar nk gerak ke sana.. huhuhu..

IMG00942-20101111-1258

drop by kat guard dpn balai tue utk amek pass pelawat.. aku g ngan ofismate aku.. so, kasi tinggal dia pnye pass kat guard tue.. hehhehe..

IMG00943-20101111-1259

hohohoho.. nie kali ketiga da aku jejak balai polis nie..

ada jodohkah kita?? muahhahaha.. buang tebiat ko ek yaty!!

IMG00944-20101111-1300

nak amek nombor giliran nie pn aku terkial kial.. mencarik button yang nk ditekan tak nampak weiii.. ater button ngan mesin nombor giliran nie sama je putihnya.. buat lar button dia kaler finnnkkkkk!! baru lar aku nampak.. huhuhu..

=)

buat report nye kejap jer.. sap sap soi da siap diprintkan report tue segala.. 1 salinan lar utk aku yerk..

ngam2 kluar dari tmpt wat report nie, hujan trun renyai2.. pastu terus lebat.. plan nk lunch di luar, adalah dibatalkan.. balik ofis gak lar lunch kat cafe yg tah pape tue.. huhuhu..

1 comment:

Artzlizan said...

wah...cepat tu...dah makin cekap ye diorang...