November 24, 2010

Malam Raya Haji.. =)

org lain da khatam cite raya haji, aku baru hegeh2 nk crita malam raya.. hahhaha.. nasib lar yerk.. aku kan mmg ketinggalan ketapi slalu.. huhuhu..

so, raya aji ari tue ktorang balik raya kat JB.. tapi malam raya lar baru gerak.. aku balik keje terus g umah akak aku.. prung prang prung prang kemas barang sume2 tue, dkt kol 10 gak lar baru ktorang gerak..

ingtkan gerak lmbt skit, da tak jammed lar kan.. skali hampehhhhhh!! jammed jugakkkk..

IMG01133-20101116-2239

belum habis kluar elite hiway pn da start jammed.. serius, mmg panjanggggg!! nasib baik jenis jammed yang bergerak gak skit2.. kalo jenis jammed yang tak bergerak tue, hah ko smbut lar raya kat atas hiway nie yerk.. hehehhe..=)

IMG01129-20101116-2238

kalo da msuk plus tue mmg standard lar kan jammed tang nilai n seremban.. tapi da lepas 2 kawasan nie elok je pergerakkan kereta.. pelik betul.. tah ape yang jadi punca tah..

kereta malam tue mmg bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. sume pakat balik malam raya ek??

ktorang smpai umah kol 1 lebih kalo tak silap.. jgn tnye lar yer bape yang BIL aku speed.. hehhehe..

smpai umah takde nye nk tdo terus.. sume dok pakat serbu miqhael.. ater, da lama tak jmpe kan.. dia standard lar.. tengok muka2 yang baru nie, laju je mata dia cari muka2 yang slalu dia tengok.. da lama2 skit baru okeh..

kol 2 lebih gak lar baru tdo.. lauk2 utk raya esoknya sume ibu aku da prepare sesiap..

=)

No comments: