November 22, 2010

Erkk..

morning u ollsss..

uiks.. lamanya aku biar bersawang blog nie.. last entry ari khamis ek?? pastu terus sunyi sepi.. hahhaha..

biasa lar.. kalo da balik jb, berkepit plak dengan miqhael jer kan, mmg lar aku tak bukak lappy langsung.. tue pn entry ari khamis aku update msa otw balik jb malam raya tue.. ingtkan nk update skali harung smpai weekend, tapi tak boleh lar..

aku bukan jenis yg boleh ngadap lappy time otw ke mana2.. kang berpinar bijik mata, pastu laju je rsa mual.. huhuhu..

so this week aku kasik pulun story yang last 2 weeks n raya korban pnye story..

khamis smpai isnin plak da kena g BTN kat Savannah Hills Ulu Tiram.. so, aku letak auto publish sesiap lar yerk.. **entry nie pn auto publish gak**

hah, alang2 da sebut pasal BTN.. kawan2 kesygan aku, korang ada tak baju kurung kaler putih n kain hitam.. aku baru dpt sepasang.. kalo ada, nk pinjam bleyyyyy?? plssss… korang kan baik atie.. **eceh, tetiba puji korang kan** kalo ada n baik ati nk bagi aku pnjm, let me know ek.. tq koranggg!!

owh, mlm tadi aku layan bdminton.. final sukan asia.. Datuk Lee Chong Wei lawan ngan Lin Dan.. aisay, dpt perak je lar kte.. takpe lar, takde rezeki kan.. tapi frust sgt tgk set ke3.. da mcm tak tentu arah je LCW men.. sume yang dia wat, tak menjadi jer..

ok lar, tue je nk membebel di pagi hari nie.. stay tune for more updates from meeeeeeeeeeeeeeeee!!

chow ~ ~

=)

No comments: