November 3, 2010

Kedai Kopi Pak Lang Again!

hari ahad, lagik skali ktorang ke Kedai Kopi Pak Lang nie.. nie pn men terjah jer.. coz tak sure bukak ke tak hari ahad.. smpai2 tengok bukak ada rezeki lar nk makan lagik kan.. kalo tutup, harus mencari tmpt makan lain.. huhuhu..

IMG_0231

kali nie pergi ramai skit dari ari sabtu.. tmbh 2 org je pun.. hahhahah..

pilih meja bulat terus.. senang nk makan byk2 nnti.. hehhehe..

majoriti order roti smbal tue.. so, sementara nk tunggu roti smbal smpai, layan dlu lar nsi lemak atas meja tue..

IMG_0232

mesti korang pelikkan nape org lain da benti makan, aku tak sudah2 lagik makan.. hahhaha..

hey, diorang start makan sblm roti smbal smpai okeh. aku tunggu roti smbal smpai dlu..

pastu aku perabiskan roti cicah ngan smbal dia dlu..

IMG_0236

pastu telur goreng yang kat atas roti tue, yang da disiram smbal tue, aku pindahkan dlm nasi lemak nie.. bijak kan?? baru lar boleh makan nasi lemak dengan feeellllllllllllllllllllllllllll! hahhaha

IMG_0233

so, sementara aku nk perabiskan nasi lemak nie, of coz lar yang lain2 tue da settle makan roti smbal kan.. roti sambal tu sap sap soi je habis da.. sekejapan jerk..

**gile khusyuk ko mkan yaty oiii!!!**

IMG_0235

ini budak tak makan pape pn.. dia tengok je org makan.. hahhahaha..

settle makan sume, tapau nasi lemak 3 bungkus jer.. coz masa g wedding smlm ada tapau rendang.. so rendang dging tue boleh makn ngan roti..

smpai je kat resort smula, terus siap2 berkemas barang utk balik!

=)

No comments: