November 2, 2010

Kenikmatan Epal Merah!

malam sabtu lepas kan ada games piala malaysia kan?? Negeri Sembilan vs Kelantan..

so, smbil2 tengok tv layan bola, aku ngap2 lar buah epal yang dapat dalam goodies bag masa g wedding siang hari nye tu..

ngap ngap ngap msuk mulut aku..

miqhael kat sebelah pandang jer.. alahai, buat muka kesian plak kan.. so, aku kemam lar skit2 epal tue bagi dia.. pastu kalo da aku kemam2, mesti lar da tak berasa sgt kan.. sudahnya aku bagi je dia pegang epal tue.. heheheh..

IMG00746-20101030-2012

holoholoholo.. penuh hah mulut.. seboleh2 nk sumbat masuk mulut..

IMG00742-20101030-2010

IMG00743-20101030-2010

hah, smbil dia dok hisap2 epal tue, dia dok pandang keliling.. kot2 ada yg nk marah dia kan..

dia pnye bnyi hisap epal tue, mcm nikmat sgt dpt makan.. padahal dapat rasa skit2 je pn..

ble aku amek balik dari dia, tergapai2 nk epal tue smula.. hehhehe..

owh, mlm tue pn aku berebutkan budak kecik nie ngan ibu aku.. hahhahaha.. memula dia da tdo da.. pastu dia bangun tau.. bila si kecik nie da bangun, aku ckp lar..

bak meh lar dia.. baringkan kat sini.. **sebelum tue dia baring tengah2 antara ibu aku n akak aku**

tak payah lar.. biar je kat sini..

bak lar sini.. letak kat sini..

eh.. tak yah2.. asik men ngan mak ngah dia jer.. bak meh tok dia plak nk men ngan dia.. da slalu dia men ngah mak ngah dia.. kang dia kenal mak ngah dia lebih..

apekah ibu aku nie??

=p

No comments: