November 26, 2010

Congrats Wawa!

mine!3469

alahai.. cmne lar aku boleh terlepas pandang draft entry nie.. hurm.. patut nk awalkan ari tue, tapi da terlepas pandang nk wat cmne kan..

pape pn congrats utk Wawa.. kakak kepada najmi, jiha n najib.. nie anak cikgu yang ibu aku jga..

congrats coz dpt 5A utk UPSR ari tue..

haih, kalo diingat2 cerita dia dari zaman dia tadika, mmg tak terkata lar.. mmg panjang berjela kalo aku buat entry khas utk dia dari zaman tadika..

1 je yang aku nk share kat sini, kalo dlu zaman tadika siap berdentang dentung pintu toilet umah ibu aku sbb dia mengamuk segala bagai tak nak g sekolah.. tapi cuba skang kalo ko ckp ngan dia tak payah pegi sekolah.. mau dia bantai nangis sedu sedan.. hujan2 lebat pun dia nk jugak ke sekolah..

congrats ye Nur Najwa Awatif Yusri.. lagik 3 thun buat yang terbaik utk PMR plak k!

gud luckkk!!

=)

2 comments:

sw33tdarling.com said...

waaah vannga nya mak dia........

yaTy ♥ said...

tue lar kak..
rezeki anak kan..
=)