November 3, 2010

Last Day @ PD!

balik dari bekfast kat kedai kopi tue, terus laju2 mandi siap2 utk balik.. hehhehe.. aku mmg kena mandi dlu.. sbbnya aku pnye kelembapan yang amat.. hahhaha..

so, ble aku da settle mandi kemas2 tue sume, fmly unlce aku nk gerak balik da.. of coz diorang kena gerak awal.. ater, nk balik jb kan.. jauh tue.. diorang gerak dekat2 kol 10 gak lar.. ibu aku follow skali.. xkan nk angkut dia balik shah alam kan.. hehhehe..

settle diorang da gerak sume baru turn akak aku n BIL aku plak g mandi.. smbil2 tue angkt barang skit2 masuk dlm keter.. ater bwk barang da mcm nk pindah umah je kan.. kena lar angkat sparuh2..

IMG_0239

da siap sume2.. da make sure takde barang tertinggal moh lar kte meninggalkan resort nie yerk..

tapi sebelum blah, kena lar bergambar sakan dlu.. hehhehe..

IMG_0240

budak kecik nie, nan hado mood yooooo!!

dia baru bangun tdo… so mood dia blum datang lagik.. roh2 menyengih dia tak kunjung tiba.. tue yang dok melepek jer..

IMG_0242

see.. xda nya dia nk pandang kamera.. hheheh..

owh, yang belakang tue lar bilik bilik / umah ktorang.. tapi ktorang yang bwh.. yang atas org len..

IMG_0244

again.. berlatarbelakangkan pool depan bilik ktorang jer.. hehehehe.. rasa mcm nk g terjun jap jer.. hihihi..

da puas bergambar sume, moh lar p hantar kunci kat lobby resort nie.. nk check out nie segala remote dlm umah tue kena pulangkan skali ngan kad access dia.. so dedua bilik ktorang check outkan skali harung!

IMG_0256

depan lobby resort.. malas nk turun pnye pasal.. dalam kereta pn jadi lar..

itu budak kecik dpt sluar baru lagik.. mak ngah sofea dia bagi.. hari nk balik tue sarung kan terus kat dia.. ngam2 jer.. tapi tang kaki kena lipat dua..

hui ko, kecik2 da berseluar jeans bagai kan..

comeiiiiiiiiiii nye ko adik!! geram jerk.. pp dia sudah da meloyot cm slalu.. pp dia da mcm kena cucuk botox jer.. da nek ke ats.. still sedap utk digomol.. hhahahha..

=)

2 comments:

makngah teh aka makngah sopea said...

mak ngah tam oi...kasi up lagi puji mak ngah teh.. compliment kena dpt sbb bagi 'JEANS TIMBERLAND'kat ryan sontel.. huhu.. riak sungguh makngah teh...ampun!!

yaTy ♥ said...

Hahahahaaha.. Siot je eh.. Owh, men tam n teh yer.. Xpe2, yg penting bdk sontel tue syg mak ngah tam dia lebih.. Tiada maaf bagimu.. Hehehhe.. :)