November 23, 2010

Christmas Tree Everywhere!

okeh lar.. okeh.. cukup lar entry aku meroyan rindu kat budak kecik sorang tue yerk.. meh smbung lagik crita critu ronda2 KL ari tue.. tak habis lagik ko.. mesti korang pn da nek boring kan?? kan?? hehhehe.. ape nk wat, nie je story yang ada.. relakan je lar pembacaan korang k.. =)

lepas tengok mat2 glitter tue, ktorang gerak ke pavilion plak.. saje bawk budak2 ronda.. sebelum pavilion tue tutup kan.. hehehhe..

kat pavilion nie mmg da full dengan pkok krismas.. almaklum lar yerk, da nk msuk bulan disember nie.. mesti lar tengah hangat wat persiapan utk krismas kan..

so, aku tak mau cite panjang, moh layan gambar yerk..

IMG01078-20101113-2143

baru nk msuk pavi, jmpe pokok krismas yang tinggi melangit nie, wajib lar utk bergambar kan.. tue yg memasing bz beratur utk bergambar.. hahahh..

IMG01080-20101113-2143

ini lar hasilnya.. ala, pic tak brpe clear lar.. aku belasah guna BB jerk.. jadi lar yerk.. asalkan ada dari takde langsung.. hehhee..

IMG01082-20101113-2144

sblm msuk dlm betul2, kat area laluan org pn kte belasah bergambar gak yerk.. asalkan latar belakang cantik, no hal pun.. heheheh..

IMG01083-20101113-2145

saya pun nk jugak..

hah, tue baju yang aku jaja ari tue.. pakai gak akhirnya.. hehhehee..

kalo kat luar pavi pn da meriah ngan pokok krismas, dlm pavi tu jgn crita lar yerk.. mmg penuh ngan pokok krismas..

x caye?? jom tengok..

IMG01088-20101113-2147

hah, kan.. kan..

meriah kan pokok krismas dlm pavi nie.. berkilau2 lagik ngan lampu2 dia.. pastu time ktorang smpai nie pn ada persembahan ape tah.. aku tak ingt lar.. biasa lar.. aku kan short term memory.. hehehhehe..

mine!3423

ktorang just lepak2 kat tangga nie jer.. layankan budak2 nk bergambar..

dlm previous entry aku ada mention kan yang si kecik nie jadi model mlm tue.. sbbnya pas sorang2 bergambar ngan dia.. hahahha.. tue lar, sape suh comel sgt.. kan da buat org geram.. padan muka..

mine!3426

kak ina ngan miqhael..

mine!3427

kak ina & miqhael with kak ona n aidil..

eh, ye ker aidil nama ank kak ona?? betul eh along?? aku rasa mcm betul jer.. kalo tak betul, nnti aku betulkan.. hehhehe..

mine!3430

kakak with miqhael.. **ank kak ina**

lepas kakak, syahmi plak.. tapi tak smpat lar nk snap pic syahmi ngan miqhael..

mine!3431

mine!3432

IMG01092-20101113-2207

IMG01091-20101113-2207

tengok lar muka miqhael tue hah.. da mcm rupa ape jer.. tue da mengantuk sgt lar tue..

settle lepak2 kat pavilion nie, pastu terus balik apartment smula.. hantar budak2.. makanan utk diorang BIL aku ngan husband kak ina tapaukan.. diorang kan g layan bola malam tue..

lepas budak2 makan, ktorang yang besar2 kuar smula.. coz nk p tengok midnite movieeeeeee!!

budak2 tinggal kat apartment.. ngan bibik kak ina n bibik kak ona..

owh, miqhael pn tinggal sama.. korang tengok muka dia kat atas nie mcm da ngantuk sgt kan.. skali da smpai apartment dia tak mo tdo ko.. hahhahah.. cm tau2 je mummy ngan daddy dia nk p tengok wayangkan..

No comments: