November 11, 2010

Baju Mu & Baju Ku.. =)

dlm previous entry aku, kalo tak silap bulan lepas kot.. yang masa aku g makan steamboat n jalan2 kat flea market segala sume tue kan.. kan ada aku ckp aku beli sluar sexy utk miqhael tue.. hah, ingt tak?? ingt tak?? hehhee..

actually bukan nk jaja seluar sexy dia pn.. hahhah.. masa nk beli sluar sexy dia tue, aku ada berkenan ngan baju romper yang comel2 n tulisan dia colourful.. yg penting tulisan dia byk finnnkkkkkk!! tapi tue lar.. amoi tue jual mahal sgt.. terus aku tak jadi beli..

balik tue laju2 lar aku usha online shop yg ada jual baju2 baby nie.. gile jenuh okeh aku carik satu2 online shop nie nk carik baju yang serupa.. pnye lar payah nk jmpe..

tapiiiiiiiiiiiiiiiiii kannnnnnnnnnnnnnn!!

alhamdulillah.. ada satu online shop tue jual sebijikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk mcm yang aku nak beli kat amoi flea market tue..

hari isnin ari tue owner blog shop tue da pos kan pada aku.. n hari slasa nya aku da dpt baju nye..

nk tengokkkk takkkkkk?? kalo tak nak pn aku nk jaja jugakkkkk!! hehhehe..

IMG00933-20101110-1918

tanteeeeeekkkkkkkkkkkkkk takkkkkkkkkk?? awas kalo korang ckp tak tantek yerrrrkkkkkk!! hahahahhaa..

yang kat flea market tue.. dia jual sepasang.. 1 belongs to daddy, 1 lagik belongs to mommy! tapi yang nie aku amek yang belongs to daddy jerkkk..

lagik satu plak aku amek yang nie..

IMG00932-20101110-1918

hah, nie.. tapi aku rasa dia silap jahit lar kat situ.. patutnya u should see MY MAK NGAHHHHHHHHH!! muahahhaha..

eh, takkan baju anak sedara je kan.. mak ngah dia pn nak lar jugak baju baru.. **da tue mummy ngan daddy miqhael tak reti2 ke nak bagi mak ngah dia baju?? hahhahha..**

tak yah lar yerk.. mak ngah dia pn da beli da yang colourful memacam warna gak..

IMG00931-20101110-1709

hah, nie baju aku.. elok dalm plastik lagik.. baru smlm aku rembat ngan akak ofis aku..

miqhael, nnti kita pakai sama2 eh baju colourful nie.. hahhaha.. pengsan oooo nk kena tunggu taun dpn.. ater, baju miqhael tue aku beli utk 1yr - 1yr++ pnye size.. besarrrrrrrrr lagik kalo dia pakai skang..

a’el pakai lar taun dpn, mak ngah nk pakai baju sexy tue ble2 mak ngah nk g meronggeng nnti.. hahhahah..

=p

2 comments:

sw33tdarling.com said...

mmg chanteeek... tp kalau anak makngah sendiri yang pakai baju tu, laaaaagi chanteeek! hehehehe

yaTy ♥ said...

kak amy,
hahhaha..
anak mak ngah dia lambat lagik lorhh..
=)