November 10, 2010

Knapa La Ek??

knapa la ek kemain payah nk carik layout template kaler FIIIINNNNNKKKK??

template hijau ni sgtttttt2 tak kena ngan jiwa aku.. guna nie dlu pn sbb aku da takde choice sgtttttt..

mana nk carik template finnnnkkkkkkk yg tantek2 ek??

kalo korang tau drop comment pls..

aku da penat da google segala bagai, nan hado yang menarik cantik tertarik segala.. kot lar ada yang aku terlepas google kan..

tolong ekkkk.. korang kan baikkkkk.. =)

kalo tak ada jugak, next year confirm aku carik org yg boleh buat template segala bagai nie.. kena byr pn takpe lar, asalkan warnanya fiiiiiiiinnnnnnkkkkkk!! **siap kena tunggu next year.. i takde bajet uuuu!!**

=p

1 comment:

Anonymous said...

try tgk kt web ni..mne la tau de yg bkenan..if nk order pn bole..
http://leelou-freelayouts.blogspot.com/search/label/All%20Templates