November 18, 2010

Aqiqah + Potong Jambul Baby Adam =)

agenda 1st family ktorang hari sabtu lepas adalah majlis aqiqah baby Adam.. baby adam nie kre mcm anak sedara jugak lar kot..

aku nie bab2 salasilah mmg failed lar.. hahhahaha.. asal aku tau sedara tue kre okeh lar kan.. btul tak??

IMG01001-20101113-1209

ini budak da makin manja n mengada2 tau skang.. geram je tgk dia.. nk tepuk2 + gigit2 je rasanya.. huhuhu..

smbung bab bby adam smula.. hehehhe.. tadi selingan jer..

majlis dia kat shah alam.. kat rumah anty zara.. ktorang gerak pn da kol 12 lebih.. so smpai sana dlm kol 1 lebih gak lar..

smpai2 da tak ramai sgt orgnya.. coz majlis dia start dlm kol 11 mcm tue.. so, ktorang dtg terus lar makan.. hahhahaha..

IMG01014-20101113-1318

comelkan siap ada buaian rotan utk bby adam.. then full with flower n teddy bear kaler blue.. sib bek bby boy, kalo gurl sure kaler fiiinnnnkkkkk.. kalo kaler finkkk, agak2 ada yang hilang teddy bearnya tue, aku lar yg rembat yerk.. hihihh..

IMG01015-20101113-1348

ini lar bby adam.. lahir2 ari tue berat 3kg.. now tak sure bape.. tapi sure da naik pnye.. smgt jer badan dia.. =)

ktorang gerak dari rumah anty zara dlm kol 2 lebih.. coz ada wedding plak kat hulu langat..

IMG00999-20101113-1207

eh2, korang nak tau tak.. budak kecik nie da pandai menjelessss yerrrkkkkk.. smpai mencebik2 dia pnye jelessss.. tak tahan tau..

masa kat umah anty zara tue, aku dukung2 dia tengok buaian bby adam tue.. then BIL aku smbil dukung zara anak kazen aku.. zara nie da sethn lebih lar mcm tue..

aku saje lar sakat miqhael..

ayoooo adikkk.. daddy da ada kakak zara…

terus dia pndg daddy dia, tangan da mengepak2 mintak dukung..

ayooooo.. daddy tak cyg dia..

hamekkkk kooo.. terus mencebik2 smbil hulur2 tngn suh amek dia.. mata da nk berair..

over lar budak kecik nie tau.. daddy dia dkung, baru dia sengih2 smula.. menyammmpaaaahhhhh!! hahhahah..

cmne nk ada adik nie nnti?? muahahahha..

=)

2 comments:

Beti said...

ciannnn.....hehehe...

yaTy ♥ said...

sronok okeh sakat dia..
wpun dia mcm tak paham sgt kan..
tapi bila dia wat reaksi spontan dia tue, alahai.. geram betulll!!