November 9, 2010

1st Time Bekfast McD!

friday hari tue kan cuti.. deepavali kan.. vanakaaammmm ~ ~

pepagi da bangun, prepare barang skit2.. then siap mandi2 sume.. pastu ble da dpt Q dari ‘someone’, baru lar aku turun ke bwh.. heheheh..

IMG00836-20101105-0907

turun bwh tgu ‘someone’ itu smpai.. smbil menunggu smpt amek gmbar sendiri.. padahal ‘org tue’ da dekat nk smpai pn.. hehheh.. ape ada hal.. ketek ketek je lar kat phone sendiri kan..

then ktorang terus pegi ke McD kat mane tah.. aku tak hafal.. hahahhaha.. g mcd pepagi utk ape lagik kan.. of coz lar nk bekfast..

okeh, ni 1st time aku bekfast McD.. jadinya agak kejakunan yerk.. sape gelak kan aku, siap lar korang! hahhaha.. **mcm lar aku tau kalo korang gelakkan aku pn kan.. btul x??**

IMG00837-20101105-0943

nie bekfast aku.. hotcakes with sausage.. mmg teringin nk menerai nie.. ater, yang lain2 pnye pilihan byk burger.. tak feel lar pagi2 makan burger.. hehhehe..

hotcakes tue ada dapat ngan 1 butter and 1 syrup dia.. syrup dia tue curah lar atas hotcakes tue.. tapi aku tak curah perabis sume.. manis kot syrup dia tue.. aku tinggalkan suku dlm bekas dia.. next time nk try mintak butter dia lebih lar.. coz hotcakes nie mkn ngan butter lebih2 baru sodappp!!

IMG00838-20101105-0944

aku g bekfast ngan kak lyn lar.. so, nie pilihan kak lyn.. sausage mcmuffin with egg.. ape rasa kak lyn?? gtau skit.. hehehe..

smbil makan smbil pot pet pot pet.. nie mmg aksi wajib lar ble berjumpa kan.. kalo da ko berjumpa tapi nk senyap sunyi, bek tak payah.. huhuhu..

IMG00839-20101105-1015

pot pet pot pet, smpi licin gini hah.. aku pilih coffee.. kak lyn lak amek tea.. owh, pagi2 hari pekena coffee, mmg terbaik lar yerk..

kalo weekdays kat ada set breakfast yang Rm4 tue kan.. tapi da sbb ktorang pegi public holiday, harga pn ada up skit.. tapi belasah je lar yerk.. janji dapat bekfast McD.. heheheheh..

esok, ramai2 g beli bekfast McD yerk..

=p

2 comments:

Lyn Yusoff said...

Hahahahha..<--nak gelak dulu..
gelak lagi.. hahahhaha

mc muffin tu sedap. not bad..
tpi kena makan dgn sos. klu mkn gitu cepat muak...

yaTy ♥ said...

siot je gelakkan..
hahahhaha..
burger kena lar mkan ngan sos kan..
takde sos sila bagi budak2 je yg makan..
hahhaha..