November 16, 2010

Berhujung Minggu di KL!

last week ktorang adalah berkampung di KL! jauh okeh dari batu tiga nk ke KL tue.. tue yang smpai kena berkampung kat sana.. hahahhaha..

ari jumaat malam tu, tunggu BIL aku smpai dari Sabah dlu.. then siap2kan miqhael sume.. barang2 mmg da pack awal2.. so, ble BIL aku da siap, ktorang terus lar angkut barang2 utk gerak ke KL.. huuiiii, bwk barang g KL da mcm nk balik kmpung okeh! gile pnye byk..

akak aku kan ada dinner maybank malam tue, sure balik lewat pnye kan.. so akak ofis dia ada amekkan apartment kat KL.. its free kalo tak silap aku.. coz ada jdi member ngan Berjaya.. lebih kurang mcm tue lar.. aku pn tak brapa sure sgt..

otw ke KL, miqhael sgt behave.. ater, msuk keter terus tdo kan.. aku balik dari bwk ibu n najmi makan2 tue, aku bagi dia makan plak.. biasa lar, nestum dia + biskut tiger 2 keping.. habisss licin boliau dia makan.. tue yang cpt je lena.. penangan biskut tiger.. aku standby siap2 susu dia, kot2 dia nak ke nanti kan.. tak dan pn, tepuk2 terus lena..

pandai la syg mak ngah nie.. senang je nk tdo nya..

IMG00968-20101112-2305

smpai kat basement apartment tue, dia bangun jap.. msuk apartment pn dia still jaga lagik.. tapi mata da kuyu sbnarnya.. dia main2 ngan daddy dia, pastu da eh eh eh tue sndiri paham lar yer yg dia nk tdo..

riba dia, bagi susu dia yg aku da wat siap2 tue, tapi aku rendam kan dlm air panas dlu lar.. dia bukan nak kalo susu sejuk.. laju je dia minum.. tak smpt habis, mata da katup tdo.. hehehe..

eh, pic atas nie dia ngah tdo yerk.. sure korang tak prasan dia ada kan??

IMG00970-20101112-2305

hah, nie kasik clear.. hhehee.. nyenyak ko dia tdo.. mummy dia balik pn tak jaga2 pn dia.. owh, itu lar penangan kalo mak ngah dia yang kasik tdo.. sure nyenyak.. ater, aura tdo lena mak ngah dia pindah kat dia terus.. hahahhahah..

=)

No comments: